Barbara Niedziela szefem strategii w 2012 Agency
Barbara Niedziela po pięciu miesiącach pracy w J. Walter Thompson przechodzi do 2012 Agency, gdzie obejmie stanowisko dyrektora strategii. Wcześniej pracowała też m.in. w agencji Isobar.
Niedziela będzie odpowiadać za współzarządzanie działem strategii oraz planowanie strategii komunikacji dla klientów agencji, głównie w obszarze digital. Za strategię komunikacji ATL odpowiada, zajmująca równoległe stanowisko Agata Kusińska.
Poprzednio, od stycznia br., Barbara Niedziela pracowała w J. Walter Thompson. Wróciła do tej agencji po półrocznej przerwie, w czasie której pracowała jako strategic planner w agencji Isobar (Dentsu Aegis Network Polska).
Z agencją Lemon Sky J. Walter Thompson związana była w latach 2013-2017, pełniąc w niej funkcję strategic plannera. Wcześniej przez dwa lata zajmowała stanowisko social media specialist w Lemon Sky (przed połączeniem z JWT). Doświadczenie zawodowe zdobywała również w agencjach Publicon i Imago PR.
Dołącz do dyskusji: Barbara Niedziela szefem strategii w 2012 Agency