Bartosz Jeglejewski i Tomasz Ziemiański z Scholz&Friends Warszawa wrócili do Publicis Poland
Do działu kreacji agencji reklamowe Publicis Poland dołączył team kreatywny Bartosz Jeglejewski i Tomasz Ziemiański. Obaj wrócili do niej po pięciu latach pracy w Scholz&Friends Warszawa.
Bartosz Jeglejewski objął funkcję senior copywritera, a Tomasz Ziemiański senior art directora. W Publicis będą pracowali przy projektach realizowanych między innymi dla Orange Polska.
Jeglejewski i Ziemiański jako team kreatywny pracują ze sobą od 8 lat. Do Publicis Poland wrócili z agencji Scholz&Friends Warszawa. W swoim dorobku mają kampanie reklamowe przygotowywane m.in. dla Opla, Vectry, PGE, Nationale-Nederlanden, Renault, „Rzeczpospolitej”, Biedronki, Kauflandu i Orange. Za swoje prace otrzymali nagrody na takich konkursach jak KTR, Innovation i Golden Drum.
- Ostatnie miesiące to okres szczególnie intensywnego rozwoju naszej agencji. W ciągu ostatnich 12 miesięcy zdobyliśmy trzy nowe budżety - Prudential, BGŻ Optima oraz Winiary (Nestlé) - nie tracąc żadnego z dotychczasowych klientów. Ci coraz częściej powierzają nam obsługę swoich marek w regionie Europy Centralnej i Środkowej, czego przykładem są projekty, które zaczęliśmy wdrażać w 2016 roku dla Procter & Gamble, PGT czy Chipita. Coraz większe portfolio realizowanych jednocześnie kampanii wymaga zwiększenia zatrudnienia i sięgnięcia po doświadczonych specjalistów, którzy zapewnią klientom agencji jakość i skuteczność na najwyższym poziomie - uzasadnia Marek Gargała, CEO agencji Publicis Poland.
Dołącz do dyskusji: Bartosz Jeglejewski i Tomasz Ziemiański z Scholz&Friends Warszawa wrócili do Publicis Poland