Jakub Kossut wiceprezesem Adlook
Jakub Kossut został wiceprezesem ds. strategii rozwoju nowych rynków (Global VP of Market Entry Strategy) firmy technologicznej Adlook. Ostatnio kierował agencją mediową EssenceMediacom.
W nowej roli Jakub Kossut będzie nadzorował globalne inicjatywy rozwojowe i wspierał firmę, której produkty (m.in. dzięki algorytmom deep learning) pomagają markom, domom mediowym i agencjom zarządzać kampaniami reklamowymi efektywnie, oszczędnie i w sposób dostosowany do wymagań cookieless.
Jakub Kossut 20 lat w branży mediowej
Jakub Kossut ma ponad 20 lat doświadczenia w branży mediowej – specjalizuje się w opracowywaniu i wdrażaniu strategii wejścia na nowe rynki globalnych organizacji.
Przez 20 lat pracował w EssenceMediacom Polska (GroupM), przechodząc od stanowiska research specialist w 2003 do CEO firmy w 2018 roku. W tym czasie w gronie klientów znajdowały się globalne marki takie jak Warner Bros Discovery, P&G czy Coca-Cola.
Z agencją Kossut pożegnał się w lutym ubiegłego roku.
- Chcę wspierać tworzenie rozwiązań, które pozwolą marketerom efektywnie komunikować się z konsumentami także w erze cookieless, w którą właśnie weszliśmy - powiedział Kossut.
- W tak kluczowym momencie w branży medialnej wszyscy próbują przygotować się do reklamowej rzeczywistości w erze cookieless. Musimy być pewni, że zapewniamy naszym klientom najlepsze w swojej klasie usługi. Mianowanie Jakuba pozwoli nam skutecznie realizować rynkową strategię
i odpowiednio pozycjonować Adlook w globalnym ekosystemie” - mówi Daniel Surmacz, CEO Adlook.
Dołącz do dyskusji: Jakub Kossut wiceprezesem Adlook