Bartosz Osica: z K2 Media do MullenLowe MediaHub
Bartosz Osica dołączył do zespołu domu mediowego MullenLowe MediaHub. Będzie wspierać team odpowiedzialny za obsługę ING Banku Śląskiego. Wcześniej, przez cztery lata pracował w K2 Media.
W MullenLowe MediaHub Bartosz Osica objął stanowisko programmatic strategist. Odpowiada na nim za badanie i poprawę efektywności zakupu programatycznego i implementację nowych rozwiązań. Wspiera team współpracujący z ING Bankiem Śląskim.
Wcześniej Bartosz Osica pracował w K2 Media. Karierę tam rozpoczął wiosną 2014 roku od stanowiska asystenta strategii. Po niespełna roku junior strategy consultantem, następnie awansował na strategy consultanta. Potem pełnił funkcję junior programmatic buyer&traffic specialist, a przez ostatni rok zajmował stanowisko programmatic buyer&traffic specialist.
Jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego.
Dołącz do dyskusji: Bartosz Osica: z K2 Media do MullenLowe MediaHub