Bauer Media Group zamyka redakcje w Nowej Zelandii
Wydawnictwo Bauer poinformowało, że kończy swoją działalność wydawniczą w Nowej Zelandii. Firma uzasadnia swoją decyzję kryzysem związanym z koronawirusem.
W czwartek Brendon Hill, prezes Bauer Media Group na Australię i Nową Zelandię zorganizował wideokonferencję i poinformował pracowników, że wydawnictwo kończy działalność w Nowej Zelandii. Prezes uzasadnił tę decyzję kryzysem gospodarczym związanym z epidemią koronawirusa.
To oznacza, że z rynku znikną takie pisma jak "Women's Weekly", "Food Magazine", "Good Health & Wellbeing Magazine", "Home", "Listener" czy "Metro".
- To cios dla naszych oddanych i utalentowanych dziennikarzy, którzy niestrudzenie pracowali, aby informować i bawić Nowozelandczyków, za pośrednictwem najpopularniejszych i najczęściej czytanych czasopisma w kraju - powiedział Brendon Hill w oświadczeniu, które Bauer zamieścił na stronie internetowej.
"Jesteśmy zależni od przychodów z reklam"
Od końca marca czasopisma w Nowej Zelandii nie ukazują się pod zarządzeniu premier rządu Jacindy Ardern o zamknięciu wszystkich sklepów poza supermarketami i aptekami.
- Rozumiemy decyzję rządu Nowej Zelandii, ale ta decyzja postawiła naszą działalność w trudnej sytuacji. Nasze czasopisma są zależne od przychodów z reklam i jest mało prawdopodobne, aby popyt kiedykolwiek powrócił do poziomów sprzed kryzysu - podkreślił prezes Bauer Media Group.
Jak dodał Brendon Hill, firma szuka nabywców swoich tytułów, ale na razie nie udało jej się ich znaleźć.
Bauer Media to międzynarodowy koncern wydawniczy z siedzibą w Niemczech, który jest właścicielem ponad 600 czasopism, 400 portali i ponad 100 stacji radiowych i telewizyjnych. 85 proc. akcji należy Yvonne Bauer.
Dołącz do dyskusji: Bauer Media Group zamyka redakcje w Nowej Zelandii
Pajda to uratowany koń z targów Skaryszewa. Zbiera na 3 miesiące opieki... Prosimy o wsparcie.
www.ratujemyzwierzaki.pl/pajdazeskaryszewa
Proszę...