180heartbeats+Jung v Matt w przetargu utrzymała obsługę Ben&Jerry's
Firma Unilever Polska po przeprowadzonym przetargu zdecydowała się kontynuować współpracę przy obsłudze reklamowej lodów marki Ben&Jerry's z agencją 180heartbeats+ Jumg v Matt.
180heartbeats+Jung v Matt odpowiadała w ub.r. za serię działań w social mediach oraz eventów, wspierających wprowadzenie lodów Ben&Jerry's do Polski.
Rozpoznawalność marki budowano m.in. poprzez wsparcie idei fair trade i sprawiedliwości społecznej czy dbałość o środowisko oraz hasło „Peace, Love & Ice-cream”.
Nowa umowa współpracy została podpisana na cały 2018 rok. Marka w tym roku obchodzi 40-lecie istnienia. Z tej okazji zaplanowano szereg aktywności na polskim rynku, m.in. tour po Polsce - oprócz Krakowa (10 kwietnia Free Cone Day) i Warszawy, gdzie lody były dotąd promowane, na eventowej mapie marki pojawią się kolejne miasta. Ponadto Unilever planuje wprowadzić nowe smaki.
Firmy nie ujawniają liczby i nazw pozostałych uczestników przetargu.
Dołącz do dyskusji: 180heartbeats+Jung v Matt w przetargu utrzymała obsługę Ben&Jerry's