Betclic łamie stereotypy zakładów sportowych w kampanii "Wybierz swój własny kurs"
Firma bukmacherska Betclic w najnowszej kampanii udowadnia, że zakłady sportowe nie mieszczą się już w stereotypowych ramach. Działania przygotowały 180heartbeats +Jung v. Matt, F25 Production House i Star Media.
Młodzi bohaterowie kampanii Betclic są wolni, stawiają na marzenia, nierzadko wbrew oczekiwaniom rodziny czy przyjaciół. W ich życiu nie ma miejsca na ograniczenia: rap nie wyklucza baletu, bycie synem rzeźnika nie zamyka możliwości zmiany branży i produkcję roślinnej żywności, apartament i wygodne życie w każdej chwili można zostawić by wyruszyć na spotkanie z przygodą w dżungli.
Agencja 180heartbeats +Jung v. Matt pokazała ich historie w czterech 15-sekundowych spotach oraz 45-sekundowym, który pokazuje ich wszystkich.
Pomysł agencji pokazuje, że zakłady to więcej niż sport, to pewien styl życia. - W naszych filmach widzimy przemianę czterech bohaterów, ale szczerze mówiąc, mogłaby to być podróż każdego z nas - mówi Pablo Dominguez Agregan, dyrektor kreatywny 180heartbeats + Jung V. Matt.
- Naszym celem było zobrazowanie kontrastu między tym, czego oczekuje się od tych bohaterów, a tym, jak dochodzą do tego, co czują i co jest ważne dla nich w życiu. Dokonanie tej transformacji było ich zwycięstwem. A naszym zadaniem było pokazanie tego w ciekawy i zrozumiały sposób - dodaje
Ogólnopolska kampania Wybierz swój własny kurs będzie realizowana w telewizji, w Internecie oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej.
Spoty wyprodukował F25 Production House. Media zaplanował i zakupił Star Media. Filmy wyreżyserował Krzysztof Kosz. Autorką zdjęć jest Karolina Harz.
Dołącz do dyskusji: Betclic łamie stereotypy zakładów sportowych w kampanii "Wybierz swój własny kurs"