Bezpłatny Tidal i dostęp do przedsprzedaży Live Nation z kartą kredytową Citi Simplicity
Citi Handlowy rozpoczął kampanię reklamową oferty karty kredytowej Citi Simplicity pod hasłem "Cała Twoja muzyka z kartą Citi Simplicity". Klienci korzystający z promocji mogą liczyć na benefity w aplikacji streamingowej Tidal oraz u operatora wydarzeń muzycznych Live Nation.
Aby skorzystać z oferty "Cała Twoja muzyka z kartą Citi Simplicity" należy złożyć wniosek o kartę Citi Simplicity do końca tego roku i w ciągu 3 miesięcy od podpisania umowy zalogować się przynajmniej raz do serwisu bankowości internetowej Citibank Online. Dodatkowo, należy dokonać transakcji o łącznej wartości min. 1500 zł. Oferta skierowana jest do nowych klientów banku.
Posiadacze karty Citi Simplicity mogą otrzymać do 15 proc. zniżki w restauracjach i do 50 proc. na podróże w Programie Korzyści Citi Specials. Każdą płatność kartą powyżej 100 zł można wygodnie rozłożyć na raty w serwisie bankowości elektronicznej.
Specjalne benefity dla tych, którzy zawnioskują o kartę i spełnią warunki promocji, to bezpłatny, 2-letni dostęp do aplikacji do słuchania muzyki Tidal oraz dostęp do przedsprzedaży Live Nation, gwarantujących możliwość zakupu biletów na koncerty gwiazd muzyki w Polsce.
Kampania reklamowa nowej oferty obejmie: kampanię w serwisach internetowych i w social media, będzie także komunikowana w kanałach własnych banku oraz poprzez partnerów oferty.
Kampania online została zaplanowana i kupiona przez agencje Sales&More i Business Factor. Kreację bank przygotował we własnym zakresie.
Dołącz do dyskusji: Bezpłatny Tidal i dostęp do przedsprzedaży Live Nation z kartą kredytową Citi Simplicity