Biedronka promuje się jako dobry pracodawca
Biedronka wystartowała z nową odsłoną kampanii employer brandingowej „Biedronka to MY. Codziennie”, udowadniając, że nikt lepiej nie opowie o pracy w sieci handlowej niż sami pracownicy.
W nowym spocie reklamowym słowa "Zadowolenie. Zmęczenie. Awans. Satysfakcja. Kasa. Atmosfera" tworzą song o sprawach ważnych dla pracowników Biedronki.
„Biedronka to MY. Codziennie” w muzycznym stylu
Nowej odsłonie kampanii „Biedronka to MY. Codziennie” towarzyszy kampania marketingowa realizowana w wielu kanałach komunikacji m.in. w telewizji, radiu, Internecie - w tym w mediach społecznościowych Biedronki. Część działań klienci mogą też zobaczyć i usłyszeć w sklepach sieci. Kampania potrwa do końca marca.
"Z utworu pracowniczego wybrzmiewa szacunek, współpraca, dobra atmosfera, wspólne żarty, wsparcie, aby na końcu przejść do trzech bardzo ważnych, a często zapomnianych w codziennym pędzie słów: proszę, przepraszam, dziękuję" - opisuje Biedronka.
Za strategię i kreację kampanii odpowiada Agencja Gutenberg, za produkcję studio produkcyjne OTO Film, a za planowanie i zakup mediów Wavemaker.
To kolejna odsłona kampanii employer brandingowej „Biedronka to MY". Poprzednia była realizowana w czerwcu ubiegłego roku.
W ub.r. sieć Biedronka zanotowała 14,54 mld euro przychodów, o 11 proc. więcej niż przed rokiem. Na koniec roku miała 3 250 sklepów, po wzroście w ciągu roku o 135. Do końca ub.r. wydano ok. 11,4 mln kart Moja Biedronka, sklepy codziennie odwiedzało średnio 4 mln klientów.
Na koniec ub.r. działało 3 250 sklepów Biedronka. W ciągu roku otworzono 164 (z czego 89 w czwartym kwartale), jednocześnie zamknięto 29. Natomiast 334 placówek zostało odnowionych.
Dołącz do dyskusji: Biedronka promuje się jako dobry pracodawca