BiggerB zadba o strategię w social mediach Wydawnictwa Nowa Era
Agencja BiggerB wygrała przetarg na przygotowanie strategii social media dla Wydawnictwa Nowa Era.
Celem tworzonej strategii jest ustrukturyzowanie i standaryzacja prowadzonych przez Nową Erę działań w social media, ze szczególnym uwzględnieniem aspektów budowania społeczności i standardów obsługi klienta.
Za koordynację projektu ze strony agencji odpowiadają Lech Guzowski oraz Maciej Michalski.
- Nie tylko przyglądamy się procesom zachodzącym w obszarze edukacji, ale aktywnie go kształtujemy. Wspieramy nauczycieli i uczniów w wyzwaniach, z którymi się mierzą - tych codziennych, ale też tych niecodziennych, jak konieczność nagłego przejścia na zupełnie inny tryb nauczania - komentuje Ewa Tomaszewicz, manager ds. komunikacji online w Wydawnictwie Nowa Era.
Nowa strategia zostanie wdrożona od początku 2021 roku.
Dołącz do dyskusji: BiggerB zadba o strategię w social mediach Wydawnictwa Nowa Era