NuOrder reklamuje „National Geographic Odkrywcę” w social media
Agencja NuOrder odpowiada za realizację kampanii reklamowej typu performance promującej magazyn „National Geographic Odkrywca” (Wydawnictwo Nowa Era) w mediach społecznościowych.
Celem kampanii, za którą odpowiada NuOrder, jest wsparcie sprzedaży magazynu „National Geographic Odkrywca”.
- Wcześniejsze działania w tym obszarze prowadziliśmy sami, ale z racji rozwoju produktu postanowiliśmy podjąć współpracę z agencją, która posiada doświadczenie w prowadzeniu kampanii w social media - uzasadnia Eliza Amanowicz, dyrektor marketingu Wydawnictwa Nowa Era.
Nie podano, jak długo potrwa ta kampania reklamowa ani w jaki sposób wybrano agencję NuOrder do przeprowadzenia akcji.
„National Geographic Odkrywca” to miesięcznik popularnonaukowy skierowany do dzieci w wieku 8-12 lat. W październiku ub.r. został wprowadzony do sprzedaży w zmienionej odsłonie.
Dołącz do dyskusji: NuOrder reklamuje „National Geographic Odkrywcę” w social media