Biotebal rusza z kampanią “Siła leku, której zaufały miliony”. Jej autorami Serviceplan Health i Change Serviceplan
Serviceplan Health (Group One) wygrał przetarg na długofalową kampanię reklamową produktów marki Biotebal z portfolio spółki Polpharma. Za koncepcję kreatywną i nadzór nad realizacją kampanii po raz drugi z rzędu odpowiada agencja kreatywna Change Serviceplan.
Wystartowała już ogólnopolska kampania tabletek Biotebal pod hasłem “Siła leku, której zaufały miliony”. W tym samym tygodniu do emisji w telewizji trafi również oddzielny spot reklamowy dotyczący produktów do pielęgnacji włosów. Kampania będzie emitowana w telewizji oraz internecie.
Za strategię i kreację kampanii odpowiada Serviceplan Health we współpracy z Change Serviceplan (Group One). Filmy reklamowe wyreżyserowała Iwona Bielecka, a produkcją zajęło się studio filmowe Lemon. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediacom.
Polpharma nie zdradza nazw pozostałych agencji uczestniczących w przetargu. Nie podaje też na jak długo zawarła umowę z Serviceplan Health i Change Serviceplan - kampania zaplanowana jest do przyszłego roku.
Agencja Change Serviceplan pracowała dla marki Biotebal przy ostatniej kampanii, którą zaplanowano na lata 2018/2019.
W lutym br. markę Biotebal w wersji dla mężczyzn reklamował himalaista Adam Bielecki.
Biotebal to szampon, odżywka i tabletki, które przeciwdziałają wypadaniu włosów spowodowanym niedoborem biotyny. Biotabel to są lekiem (zawierają 5 mg biotyny, które dodatkowo wzmacnia osłabione paznokcie).
Dołącz do dyskusji: Biotebal rusza z kampanią “Siła leku, której zaufały miliony”. Jej autorami Serviceplan Health i Change Serviceplan