Biuro Reklamy TVP ogłosiło zasady aukcji w aplikacjach TVP Sport
Biuro Reklamy Telewizji Polskiej ogłosiło zasady aukcji reklamowych w aplikacjach TVP Sport. Odbędą się one od 12 do 14 grudnia br.
Przedmiotem licytacji będzie sponsoring aplikacji mobilnej i connected TV. Sponsor, który wygra aukcję zyska wyłączną ekspozycję reklamową w obszarze reklam display.
Każdy miesiąc 2024 roku będzie licytowany oddzielnie, a ceny wywoławcze między poszczególnymi miesiącami będą się różnić w zależności od transmitowanych wydarzeń sportowych.
W ofercie TVP Sport na nadchodzący rok znajdują się najważniejsze imprezy sportowe tj. Mistrzostwa Europy w piłce nożnej Euro 2024, Letnie Igrzyska Olimpijskie w Paryżu, Puchar Polski i inne.
Dostęp do wszystkich transmisji live, materiałów wideo i innych unikatowych treści w aplikacji jest całkowicie bezpłatny. W tym roku, do tej pory w aplikacjach transmitowano na żywo ponad 1500 różnych wydarzeń sportowych.
Jak podaje BR TVP, w czasie trwania Mistrzostw Świata w piłce nożnej, w okresie od 20 listopada do 18 grudnia 2022 roku aplikacja mobilna TVP Sport wygenerowała 68 mln odsłon oraz zasięg ponad 1,4 mln unikalnych użytkowników (UU), a na connected tv ponad 12 mln odtworzeń, przy 193 tys. unikalnych użytkownikach (UU).
Dołącz do dyskusji: Biuro Reklamy TVP ogłosiło zasady aukcji w aplikacjach TVP Sport