243 widzów średnio śledzi nowy kanał Biznes24. Młodkowski: nie ma mowy o porażce, nasz model zakłada niszowość produktu
Nowy kanał Biznes24 po ponad czterech miesiącach nadawania ogląda średnio 243 widzów, co daje stacji 0,003 proc. udziału w runku. - Miarą sukcesu dla nas, podobniej jak dla Bloomberga czy CNBC, nie są wyniki Nielsena, ale uznanie widzów, mierzone między innymi „zapraszalnością” gości - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Roman Młodkowski, prezes zarządu Biznes24.
Biznes24 to nowy biznesowy kanał kanał, który został uruchomiony we współpracy przez Romana Młodkowskiego i Michała Winnickiego. Stacja rozpoczęła nadawanie w piątek, 20 marca o godz. 6.00.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Średnia minutowa widownia Biznes24 od startu do 26 lipca 2020 roku wyniosła 243 osób. Przełożyło się to na 0,003 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i w grupie komercyjnej 16-49 oraz 0,004 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Publicis Groupe Polska.
Spośród poszczególnych dni stacja Biznes24 najchętniej oglądana była 12 kwietnia br. Kanał w ujęciu całodobowym śledziło wówczas 6,2 tys. osób w 4+ (0,07 proc. udziału).
W rankingu najchętniej oglądanych pozycji programowych w okresie od 20 marca do 26 lipca br. pierwsze miejsce zajął dokumentalny serial „Luksusowe podróże”, który 12 kwietnia śledziło średnio 30,2 tys. osób, co przełożyło się na 0,19 proc. udziału.
Drugie miejsce zajął magazyn „Pieniądze z papieru” (22,2 tys. widzów; 0,22 proc. udziału), a podium uzupełnia cykl wywiadów „Rozmowy Biznes24” (20,9 tys. widzów; 0,20 proc. udziału).
- Miarą sukcesu dla nas, podobniej jak dla Bloomberga czy CNBC, nie są wyniki Nielsena (choć to ważna rzecz z punktu widzenia reklamodawców), ale uznanie widzów, mierzone między innymi „zapraszalnością” gości. Mamy na antenie ministrów, prezesów największych spółek giełdowych i pozagiełdowych, szefów organizacji przedsiębiorców i związków zawodowych (możemy przytoczyć nazwiska). Przyjmują nasze zaproszenia, bo rozumieją, że w Biznes24 toczy się dyskusja o gospodarce i rynku, która jest obserwowana i rozumiana przez tych, którzy gospodarką i biznesem się interesują - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Roman Młodkowski, prezes zarządu Biznes24.
Jak informuje Młodkowski „nasz model biznesowy zakłada niszowość produktu, dzięki której jesteśmy w stanie lepiej dopasować się do zainteresowań osób na kierowniczych stanowiskach, osób zamożnych, inwestorów, przedsiębiorców. Świadomie nie walczymy o masowego widza, choć mamy wiele dowodów, że oglądają nas także ludzie, których na pozór z rynkami finansowymi nic nie łączy”.
- W Polsce jest niecałe półtora miliona osób zamożnych (według KPMG zarabiających powyżej 7 tys. PLN). Co miesiąc docieramy do około 600 tysięcy unikalnych, pojedynczych widzów zliczanych przez Nielsena. To niezły wynik. A to dopiero początek. I od strony technologii i oferty programowej i zasięgu. Nie ma mowy o porażce - mówi.
Roman Młodkowski: będziemy rozszerzać ofertę programową, pierwsze zmiany w sierpniu
Młodkowski informuje nas, że Biznes24 to startup „uruchomiony w bardzo nietypowy dla mediów sposób, w metodyce Agile, jako MVP (Minimum Viable Product) 20 marca”. - Mimo lockdownu i kryzysu, który bardzo głęboko zakłócił nasze plany biznesowe. Metodą szybkich sprintów udoskonalamy MVP, które teraz wygląda już jak całkiem nieźle i dalej będzie się rozwijać. Uruchomiliśmy narzędzia prezentacji danych, rozwinęliśmy szereg innowacyjnych rozwiązań informatycznych, które stoją za tym, co pokazujemy - mówi.
- Teraz będziemy rozwijać zasięg a wraz z nim, w oparciu o nasze autorskie rozwiązania technologiczne, będziemy rozszerzać ofertę programową. Pierwsze zmiany może już w połowie sierpnia, kolejne we wrześniu. Za nimi pójdzie rozbudowa zespołu, nowe partnerstwa, takie jak z ITbiznes czy „a&s Polska” (co najmniej 2 programy w tej kategorii pojawią się w jesiennej ramówce) i z pewnością będzie to miało pozytywny wpływ na wyniki - komentuje.
Biznes24 to kanał poświęcony tematyce finansów osobistych, rynków, gospodarki oraz zarządzania, prezentowanych zarówno w codziennych programach informacyjnych, jak i poradnikowych czy publicystycznych.
Biznesową stację oglądać można na platformach Orange i Canal+ oraz w sieci Toya. Kanał dostępny jest również online - w telewizji przez Internet Canal+ oraz na platformie WP Pilot. 31 lipca Biznes24 znalazł się w ofercie UPC Polska.
Dołącz do dyskusji: 243 widzów średnio śledzi nowy kanał Biznes24. Młodkowski: nie ma mowy o porażce, nasz model zakłada niszowość produktu