FoodCare promuje Black Energy Drink Bellini, w reklamach Paweł Deląg
FoodCare w nowej kampanii reklamowej prowadzonej pod hasłem “King of the night” reklamuje nowy wariant napoju energetycznego Black Energy Drink Bellini. W spocie pojawia się z kolei aktor Paweł Deląg.
Spot zatytułowany "King of the Night", promujący nowy bezalkoholowy napój energetyczny Black Bellini emitowany jest w wybranych stacjach tv oraz wm kinach. Jego fabuła ma pozwolić widzowi przenieść się prosto z foteli na parkiet niezapomnianej imprezy.
Film został stworzony przez Pepper's Ghost. Za scenariusz i reżyserię odpowiadał Henry Szymański, za muzykę i oprawę dźwiękową – Filip Siejka, a za postprodukcję – Liqd.pl. Media do kampanii zaplanował i kupił dom mediowy Initiative Poland
Równolegle marka Black Energy Drink prowadzi szereg działań promocyjnych na swoich kanałach w social mediach. Na profilu marki na Facebooku pojawiło się wideo, w którym pojawia się spacerujący ulicami aktor Paweł Deląg. Przyznaje, że często spaceruje nocą, a czasem zdarza się, że czegoś mu brakuje. Wtedy sięga po Black Energy Drink.
Dołącz do dyskusji: FoodCare promuje Black Energy Drink Bellini, w reklamach Paweł Deląg