Black Enerygy Drink z pierwszą kampanią w Bułgarii
Należąca do Food Care marka napoju energetycznego Black Energy Drink wystartowała z pierwszą kampanią wizerunkową i konsumencką w Bułgarii. Materiały promocyjne przygotowały dział wewnętrzny Food Care oraz agencja Bridge2Fun.
Kampania wizerunkowa obejmie telewizję i digital. Jest podzielona na dwie części - w pierwszej odsłonie zaplanowano emisję 30-sekundowych spotów, następnie naprzemiennie marka komunikować się będzie dwoma krótszymi spotami o długości 15 oraz 8 sekund oraz billboardami sponsorskimi. Emisje zaplanowano w 60 proc. w prime time TV Nova. Równolegle ruszy kampania internetowa. Autorem spotu jest agencja Bridge2Fun.
Kampania konsumencka napoju rusza w placówkach handlowych w trzecim tygodniu września i potrwa tydzień. Przedmiotem promocji będzie puszka 330 ml - konsument zapłaci tylko za 250 ml napoju. Komunikacja oparta jest o materiały POS, która przygotowała firma FoodCare.
- Ruszamy z dużą kampanią w Bułgarii, która ma na celu budowanie świadomości marki i kreowania „mody na Blacka” wśród konsumentów napojów energetycznych. Działamy zasięgowo - postawiliśmy głównie na telewizję, przygotowaliśmy dedykowane spoty reklamowe, zachowując jednak wypracowany już, spójny, charakter marki - z oczywistym dla niej „amerykańskim szlifem” - mówi Justyna Górecka-Siupik, international marketing director w Food Care.
Napoje energetyzujące Black Energy Drink obecne są na 52 rynkach na świecie. Do portfolio marki należy 6 rodzajów smakowych napojów: Classic, Mojito, Zero, Sex Energy, Mango i Sake.
Dołącz do dyskusji: Black Enerygy Drink z pierwszą kampanią w Bułgarii