Bob Rupczynski przeszedł z Mondelez do McDonald's
Bob Rupczynski objął stanowisko head of media&customer relationships w McDonald's. Ostatnio pracował w Mondelez International.
Bob Rupczyński objął w centrali McDonald's stanowisko global vice president of media & customer relationships. Ma pomóc tej sieci fast food wzmocnić cyfrowy marketing na całym świecie.
Rupczyński ostatnio pracował jako vice president i head of global media&digital w Mondelez International (właściciel m.in. marki Milka). Wcześniej z kolei pełnił funkcję vice president of media, data&CRM w Kraft Heinz.
Bob Rupczynski będzie w McDonald's raportować do Silvii Lagnado, global chief marketing officer.
Jednym z jego głównych zadań będzie pomoc firmie w lepszym wykorzystaniu danych klientów, zwłaszcza w kontekście planowanego przez McDonald's uruchomienia nowego programu lojalnościowego.
McDonald's zapowiedział niedawno, że uruchomi mobilne zamówienia i płatności w ok. 20 tys. restauracji na największych rynkach na świecie, w tym również w Stanach Zjednoczonych. Zwłaszcza tam chce zwiększyć sprzedaż.
Dołącz do dyskusji: Bob Rupczynski przeszedł z Mondelez do McDonald's