SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kolejni reklamodawcy wycofują się z Radia Szczecin

Dwie kolejne firmy wycofują reklamy z Radia Szczecin - to Castorama i Ronson Development. Reklamowanie się w stacji, która podała informacje pozwalające zidentyfikować ofiary pedofila, zawiesiła także sieć kin Helios.

Jak podawaliśmy na Wirtualnemedia.pl wczoraj, należąca do Agory spółka kinowa Helios zawiesiła bezterminowo współpracę z Radiem Szczecin. Informacje pozwalające zidentyfikować dzieci posłanki PO jako ofiary pedofilii Radio Szczecin opublikowano niemal w tym samym czasie co TVP Info.

Jak wynika z informacji zamieszonych na profilu nawołującym firmy do reklamowego bojkotu Radia Szczecin, dwie kolejne marki zawiesiły reklamowanie się w stacji. To ogólnopolska sieć marketów budowlanych Castorama oraz firma deweloperska Ronson Development. Firmy potwierdzają to na swoich profilach na Facebooku,

fot. Facebook

Jak wynika z naszych informacji, agencje mediowe nie otrzymują wyraźnych sygnałów/próśb od reklamodawców o całkowite usunięcie - z powodu ostatnich wydarzeń - TVP Info z mediaplanów. Udało nam się ustalić, że domy mediowe od dawna już minimalizują TVP Info w kampaniach dla klientów. Niewykluczone więc, że większość kampanii, które są emitowane na antenie stacji może być zlecanych np. przez dom mediowy Sigma Bis (utworzony przez PKN Orlen i PZU), który przoduje w obsłudze spółek Skarbu Państwa (m.in. PZU, Orlenu, Link4, PKO BP), ministerstw i innych państwowych instytucji. Mogą to być również kampanie reklamodawców bezpośrednio obsługiwanych przez Biuro Reklamy TVP.

Tomasz Duklanowski ujawnił dane ofiar

29 grudnia ub.r. Tomasz Duklanowski, redaktor naczelny Radia Szczecin opisał, że Krzysztofa F., byłego współpracownika polityków PO ze Szczecina, skazano za podanie narkotyków i pedofilię wobec dwójki nastolatków. Podał przy tym informacje pozwalające łatwo ustalić personalia skrzywdzonych dzieci . W ubiegły piątek posłanka Platformy Obywatelskiej Magdalena Filiks poinformowała, że 17 lutego zmarł jej 15-letni syn Mikołaj. Pogrzeb chłopca odbył się we wtorek. Na Radio Szczecin wylała się fala krytyki.

Wojciech Włodarski, prezes Radia Szczecin, w oświadczeniu, zamieszczonym w środę na portalu internetowym stacji, broni się przed zarzutami tym, że „w ten sam sposób sprawę relacjonowały inne media, w dziesiątkach publikacji”. W oświadczeniu nie wspomina jednak, że to Radio Szczecin jako pierwsze podało informacje na temat tej sprawy.

- Jednocześnie jesteśmy przerażeni i przytłoczeni rozmiarem hejtu wobec każdego pracownika Radia Szczecin - dodał. - Mamy również przekonanie, że w obliczu dramatu i przeżywania żałoby, najlepsze będzie uspokojenie emocji oraz wzajemny szacunek, co pozwoli na zbadanie wszystkich okoliczności tragedii, bez niesprawiedliwych osądów - stwierdził prezes Radia Szczecin.

Włodarski wyraził też współczucie dla bliskich 15-letniego syna Magdaleny Filiks.

Dołącz do dyskusji: Kolejni reklamodawcy wycofują się z Radia Szczecin

23 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
parząca kawę II p
Głupie pytanie, co dzieje się ze środkami pochodzącymi z reklamy? kto jest ich beneficjentem, jak są księgowane, w świetle gigantycznej dotacji od suwerena. Jak w takiej firmie liczyć zysk, nie prowadzi działalności zarobkowej tylko ma misję ! cokolwiek to znaczy.
odpowiedź
User
Wycofajcie się wszyscy
Przynajmniej będzie jakieś radio do słuchania bez waszych ogłupiających reklam.
odpowiedź
User
j23
Przynajmniej będzie jakieś radio do słuchania bez waszych ogłupiających reklam.


Nie bój, nie bój. Będziesz słuchać reklam o geniuszu Daniela.
odpowiedź