Bourjois w trzech krajach z reklamami od agencji Kamikaze
Agencja Kamikaze przygotowała dla marki Bourjois (z portfolio Coty Eastern Europe) akcję wizerunkowo-sprzedażową, wspierającą launch nowych maskar Bourjois Volume Glamour – na trzech rynkach CEE (Europy Środkowo-Wschodniej): w Polsce oraz w Rumunii, a na Węgrzech wyłącznie wspierającą sprzedaż. W polskiej odsłonie akcji jako partner bierze też udział marka biżuterii Minty Dot.
Kampanie prowadzone będą pod hasłem „Podkręć radość w swoim stylu”. Potrwają w sumie do końca lipca. Prowadzone będą przede wszystkim w kanale digital (Social Media i display), oraz dodatkowo na rynku polskim wsparte w głównych sieciach drogeryjnych (POS).
Osią kampanii jest aktywacja konkursowa dla marki Bourjois. Jest ona związana z rynkowym debiutem nowych maskar Bourjois Volume Glamour. Głównym jej celem jest wsparcie launchu – budowanie świadomości i wizerunku produktu, jak również wsparcie sprzedaży całej kategorii produktowej maskar na wspomnianych rynkach.
Agencja Kamikaze jest odpowiedzialna za przygotowanie głównego pomysłu kreatywnego kampanii oraz spójnej z nim idei we wszystkich głównych touch-pointach dla marki Bourjois i całego projektu jak influencer marketing, kampania digital w social media oraz display, czy kluczowej aktywacji na dedykowanej stronie www.
Elementem kampanii jest także aktywacja. By wziąć udział w konkursie należy dokonać zakupu dowolnej mascary Volume Glamour. Do współpracy na rynku polskim COTY Eastern Europe oraz Kamikaze zaprosiła markę biżuterii Minty Dot. W konkursie jest do wygrania 80 voucherów o wartości 200 złotych Minty Dot oraz 3 vouchery Minty Dot o wartości 2 tys. zł każdy.
Kamikaze obsługuje markę Bourjois od lutego bieżącego roku. Agencja obsługuje także od kilku lat inne marki z portfolio Coty Eastern Europe: Sally Hansen, Max Factor i Miss Sporty.
Dołącz do dyskusji: Bourjois w trzech krajach z reklamami od agencji Kamikaze