Brain przejmuje od G7 obsługę reklamową Heyah
Agencja Brain zajmie się obsługą reklamową marki Heyah (T-Mobile Polska). Poprzednio odpowiadała za to G7.
Brain wygrała przetarg organizowany przez T-Mobile Polska. Jego szczegółów nie ujawniono. Wiadomo jedynie, że nie brała w nim udziału należąca do grupy Leo Burnett agencja reklamowa G7, która obsługiwała markę Heyah od 11 lat. Zajmowała się jej komunikacją tej marki i działaniami ATL. Odpowiadała też za stworzenie koncepcji samego brandu w 2004 roku.
Brain zajmie się kompleksową obsługą strategiczno-kreatywną marki Heyah w zakresie ATL. Nie podano, na jak długo została podpisana umowa.
W ostatniej dużej kampanii Heyah, prowadzonej jesienią ub.r., gadające psy i kot reklamowały promocję „niedopsiegadania” (zobacz więcej). W styczniu br. przetarg na obsługę Heyah i innych marek T-Mobile w social media wygrała agencja Blueberry (więcej o tym).
Dołącz do dyskusji: Brain przejmuje od G7 obsługę reklamową Heyah