Budżet marki Nurofen dla Mother
Firma Reckitt Benckiser przekazała agencji Mother globalną obsługęreklamową marki leku przeciwbólowego Nurofen.
W finałowej fazie przetargu Mother pokonała dotychczasobsługującą warty 66 milionów funtów budżet agencję Euro RSCG.
Euro RSCG była po raz drugi w ciągu ostatnich kilku miesięcyzmuszona do bronienia części budżetu reklamowego Reckitt Benckiser.W maju tego roku producent ogłosił także przetarg na budżet markiAirwick, o który agencja walczy z Bartle Bogle Hegarty (BBH).
Euro RSCG zdobyła warty około 950 milionów euro globalny budżetreklamowy Reckitt Benckiser w lipcu 2006 roku, pokonując agencjeJWT i McCann Erickson. W ramach zawartej wówczas umowy, firma maraz na rok prawo do przekazywania budżetów dwóch swoich marek wręce innych agencji.
Dołącz do dyskusji: Budżet marki Nurofen dla Mother