Burda też stawia na aktywnych czytelników. Debiutuje magazyn „Fit & Forma”
Grupa Burda również chce zawalczyć o czytelników ceniących aktywny tryb życia. We wtorek 21 kwietnia br. do sprzedaży trafi wydanie specjalne z linii „Focus Extra” pod tytułem „Fit & Forma”.
Magazyn przeznaczony jest dla osób, głównie panów, zainteresowanych tematem utrzymania formy fizycznej, a także dbania o rozwój mentalny i intelektualny.
- Odpowiadamy na potrzeby rynkowe, rosnące zainteresowanie zarówno w obszarze szeroko pojętego fitnessu - dbałości o formę fizyczną, jak też rozwoju intelektualnego - wykorzystując nasze kompetencje jako wydawca magazynów „Coaching” i „Coaching Extra” - mówi Wirtualnemedia.pl Edyta Pudłowska, dyrektor wydawnicza w Burdzie.
Pismo „Fit & Forma” podzielone zostało na trzy zasadnicze działy: „Ciało”, „Umysł” i „Siła woli”. W sekcji „Strefa relaksu”, która jest ich uzupełnieniem, czytelnicy znajdą materiały związane z motoryzacją, stylem czy seksem.
W pierwszym numerze pojawi się m.in. materiał treningowy przygotowany przez Tomasza Choińskiego, wywiady z Mariuszem Czerkawskim i Mają Włoszczowską, sylwetki męskich ikon stylu, materiały o technikach medytacji czy rynku erotycznych gadżetów.
Wydanie liczyć będzie 140 stron, ukaże się w nakładzie 45 tys. egz. i w cenie 10,99 zł. Redaktorem prowadzącym pisma został Artur Górski.
Magazyn „Fit & Forma” pozostanie w sprzedaży do 1 lipca 2015 roku. Czy tytuł będzie się ukazywać regularnie? - Jesteśmy przygotowani na taką ewentualność - mówi nam Pudłowska.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Debiut pisma wpisuje się w trend rozwoju rynku mediów o tematyce aktywnego życia - od czwartku 16 kwietnia br. nadaje kanał TVN Meteo Active, a w czerwcu br. w sprzedaży pojawi się miesięcznik dla kobiet „Be Active”, którym pokieruje Ewa Chodakowska .
Obecnie na rynku jest jeden popularny magazyn dla mężczyzn poświęcony aktywnemu życiu. To wydawany przez Motor-Presse Polska miesięcznik „Men’s Health”, który w styczniu br. miał średnią sprzedaż ogółem na poziomie 58 703 egz. (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Burda też stawia na aktywnych czytelników. Debiutuje magazyn „Fit & Forma”