SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

McCann New York z pomnikiem nieustraszonej dziewczyny triumfuje w Cannes Lions 2017 (wszystkie Grand Prix)

Kampania „Fearless Girl” przygotowana przez agencję McCann z Nowego Jorku dla State Street Global Advisors zdobyła cztery Grand Prix i kilkanaście Lwów na tegorocznym festiwalu reklamowym w Cannes. Przedstawiamy wszystkie projekty nagrodzone Grand Prix.

Jurorzy Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions przyznali w tym roku łącznie 40 nagród Grand Prix w 25 kategoriach.

Kampania „Fearless Girl” przygotowana przez agencję McCann z Nowego Jorku dla State Street Global Advisors zdobyła cztery Grand Prix (w tym najważniejsze Tytanowe Lwy przyznawane kampaniom przełamującym dotychczasowe standardy reklamowe), dziesięć złotych statuetek, trzy srebrne i jednego brązowe Lwa.

W kampanii „Fearless Girl”  - w Międzynarodowy Dzień Kobiet - na Wall Street stanął wykonany z brązu posąg dziewczynki. Rzeźba autorstwa Kristen Visbal miała promować przygotowywany przez State Street Global Advisors indeks, na którym znajdują się firmy o największym udziale kobiet wśród kadry zarządzającej. Kampania wzbudziła wiele kontrowersji, a pomysłodawcom zarzucono niepotrzebne wykorzystywanie feministycznych idei do celów marketingowych.

Druga kampania, która zebrała najwyższe laury, to przygotowana przez agencję 180 L.A. akcja "Boost Your Voice". Nagrodzono ją Grand Prix za kampanię zintegrowaną - dostała też Tytanowe Lwy (ex aequo z „Nieustraszoną dziewczynką”).

Najwięcej, bo 11 spośród nich wręczono w kategorii Outdoor (z tego 10 zdobył Twitter). Po trzy Grand Prix przyznano w kategoriach Radio, Cyber oraz Print&Publishing. W pozostałych kategoriach wręczono po jednym Grand Prix, jedynie w kategorii Pharma żaden ze zgłoszonych projektów nie zasłużył zdaniem jurorów na taką nagrodę.

Nagrody dla Polaków

Kilka nagród na festiwalu zdobyły agencje z Polski. FCB Warsaw otrzymała Srebrnego Lwa w kategorii Lions Health i Brązowego Lwa w kategorii Radio za projekt „Smart bell” dla AXA Polska. Agencjom 2012, Papaya Films i Sztengreber przyznano Brązowego Lwa w kategorii PR za akcję „Godzina jazdy na wózku” dla Akademii Auto Świat, a agencja Bardzo dostała taką nagrodę w kategrii Entertainment za reklamę „English for beginners” dla Allegro.

WPP, BBDO Worldwide, Clemenger BBDO, Droga 5 ze specjalnymi nagrodami Cannes Lions 2017

Firma WPP otrzymała tytuł Holdingu Reklamowego Roku. Została nim uhonorowana po raz siódmy. Nagrodę tę jury festiwalu przyznaje holdingowi, który otrzymał (za pośrednictwem należących do niego agencji) najwyższą liczbę punktów za nominacje i nagrody otrzymane w tegorocznym konkursie.

Siecią reklamową roku została BBDO Worldwide – po raz szósty. Zdobyła 144 nagrody w 24 kategoriach. Z kolei należąca do niej agencja Clemenger BBDO z Melbourne została uhonorowana tytułem Agencji Reklamowej Roku, mając w tym roku na koncie 56 Lwów.

David Droga, założyciel i creative director agencji Droga5 odebrał natomiast nagrodę Lion of St. Mark. Uhonorowano go za ok. 70 Złotych Lwów, jakie zdobył w swojej dotychczasowej zawodowej karierze (w tym 16 Grand Prix i Titanium Lions).
Kreatywnym Marketerem Roku jest w tym roku Burger King

Międzynarodowy Festiwal Reklamowy w Cannes to największe na świecie wydarzenie tego typu, gdzie nagradzane są najbardziej innowacyjne kampanie reklamowego z całego świata. W tym roku zgłoszono do niego 41 160 prac, które jurorzy oceniali w 24 kategoriach.


Wszystkie nagrody Grand Prix na festiwalu Cannes Lions 2017


Titanium Lions

„Fearless Girl”
State Street Global Advisors
McCann Nowy Jork


Creative Effectiveness

„Van Gogh's Bedrooms: Let Yourself In”
Art Institute Of Chicago
Leo Burnett Chicago


Film

„We are the superhumans”
Channel 4
4Creative


Digital Craft

„Real-Time Virtual Reality Experience For Bjork's Notget”
Bjork
Analog, Wielka Brytania

Integrated

„Boost Your Voice”
Boost Mobile
180 LA, USA


Film Craft

„The Blaze- Territory”
The Blaze (Musician)
Iconoclast, USA

Outdoor

„Cannabis”, „Gloria Steinem&dorothy Pitman Hughes”, „Guns”, „Muhammad Ali”, „Putin”, „Sonogram”, „Prince”, „Saturday Night Live”, „Hand Up”, „Eyes: Hillary Clinton&Donald Trump”

Twitter
Twitter, USA







7
8

„Fearless Girl”
State Street Global Advisors
McCann Nowy Jork

Radio

„Repeat the punchline”
KFC
Ogilvy&Mather, Południowa Afryka

„Long Red Thin Shape”
KFC
Ogilvy&Mather, Południowa Afryka

„No One Cheerses”
KFC
Ogilvy&Mather, Południowa Afryka

Dołącz do dyskusji: McCann New York z pomnikiem nieustraszonej dziewczyny triumfuje w Cannes Lions 2017 (wszystkie Grand Prix)

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
W
A ci idioci od zakochanej DeeDee nie dostali Złotej Maliny??
0 0
odpowiedź
User
AdamaezKK
Где Вы ищите свежие новости?
Лично я читаю и доверяю газете https://www.ukr.net/.
Это единственный источник свежих и независимых новостей.
Рекомендую и Вам
0 0
odpowiedź
User
GinnyTewLW
celtics should podcast margate couple forgo true monsters [url=https://vidfeed.top/video/tiktok+bts]tiktok bts[/url] дело юкоса clizia incorvaia dinosaurs songs smp delincuentes police recruitment
0 0
odpowiedź