Carrefour rozbudowuje ofertę marki własnej Jakość z Natury i rusza z kampanią „Możemy jeść mądrze"
Wystartowała kampania Carrefour „Możemy jeść mądrze”, która promuje produkty marki „Jakość z Natury Carrefour”. Kampania przygotowana została przez Saatchi & Saatchi.
Produkty „Jakość z Natury Carrefour” są owocem ponad 20-letniej współpracy francuskiej sieci z lokalnymi, polskimi dostawcami. Obecnie detalista współpracuje z prawie 70 dostawcami artykułów spożywczych sprzedawanych pod tym brandem. Cała gama liczy 160 produktów.
„Możemy jeść mądrze”
Kampania marki „Jakość z Natury Carrefour” jest kolejną odsłoną akcji Carrefour „Możemy jeść mądrze”. Strategia komunikacji opiera się na przybliżeniu konsumentowi efektów pracy lokalnych, zaufanych producentów Carrefour wytwarzających produkty „Jakość z Natury Carrefour” na ekologicznie czystych terenach Polski.
- Przygotowana po raz pierwszy kampania marki „Jakość z Natury Carrefour” wpisuje się w program Act for Food i realizowaną przez Carrefour strategię transformacji żywieniowej, zgodnie z którą chcemy oferować naszym konsumentom żywność zdrową, wysokiej jakości i w przystępnej cenie. Ważnym elementem naszej strategii jest promocja produktów pochodzących od lokalnych dostawców. Stawiając na długofalową współpracę z polskimi, często rodzinnymi firmami, przygotowaliśmy spoty podkreślające zaangażowanie naszych zaufanych dostawców z obszarów malowniczego Roztocza czy mazurskich łąk, z którymi współpracujemy od wielu lat i dzięki temu produkty „Jakość z Natury Carrefour” odznaczają się autentycznością i niepowtarzalnym smakiem - mówi Michał Sacha, członek zarządu, dyrektor marketingu, digital, IT, e-commerce i usług finansowych Carrefour Polska.
Kampanii towarzyszy również akcja promocyjna, w ramach której do 26 września br. użytkownicy aplikacji Mój Carrefour mogą nabyć produkty „Jakość z Natury Carrefour” z 20% rabatem.
W ramach działań wyprodukowane zostały spoty TV i materiały POS, a kampania uzupełniona została informacjami w katalogu handlowym. Pomysł i kreacje kampanii powstały w Saatchi & Saatchi. Za produkcję odpowiada Papaya Films, a za postprodukcję – Prodigious.
Carrefour Polska to sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w sześciu formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych oraz sieci ponad 40 stacji paliw.
Dołącz do dyskusji: Carrefour rozbudowuje ofertę marki własnej Jakość z Natury i rusza z kampanią „Możemy jeść mądrze"