Centralny Port Komunikacyjny chwali się w reklamach, że jego budowę popiera 68 proc. Polaków
Trwa kampania reklamowa Centralnego Portu Komunikacyjnego, jej pierwszy etap przebiega pod hasłem „68 proc. Polaków popiera CPK”. - Podejmujemy szereg działań w celu informowania mieszkańców o zasadności naszych inwestycji, stanie przygotowań i faktycznych nastrojach dotyczących projektu - podkreśla Konrad Majszyk, rzecznik prasowy CPK.
Reklamy z dużym napisem „68 proc. Polaków popiera CPK” ukazały się już w ponad 30 tytułach prasowych i internetowych, m.in. z oferty wydawnictw Bauer, Bonnier Business Polska, Burda, Polska Press, Gremi Media, Infor, Ringier Axel Springer Polska i ZPR Media, a także w „Gazecie Polskiej”, „Wprost”, „Polityce” i „Działkowcu”.
To wynik sondażu telefonicznego przeprowadzonego jesienią ub.r. na zlecenie CPK na reprezentatywnej grupie Polaków.
W reklamie pod napisem jest kod QR odsyłający do serwisu CPKstory.pl, w którym opisano m.in. historię rozwoju kolei i lotnictwa w Polsce oraz dotychczasowe prace dotyczące Centralnego Portu Komunikacyjnego.
- Tak szeroko zakrojony projekt wymaga wielu inicjatyw i przygotowań. Pod tym względem rok 2021 był przełomowy – udało się przeprowadzić pierwsze transakcje zakupu gruntów w ramach Programu Dobrowolnych Nabyć, rozpoczęto prace przygotowawcze na 10 odcinkach linii kolejowych, a przede wszystkim – wskazano tzw. preferowaną lokalizację lotniska. W planach do odhaczenia jest wiele punktów, przede wszystkim wytyczenie dokładnych przebiegów nowych szlaków kolejowych, po których będzie jeździł najnowocześniejszy tabor. Kto wie, może czeka nas podróż w pociągach panoramicznych jak w Szwajcarii? - czytamy w serwisie.
Kampania będzie miała kolejne odsłony. Jest zaplanowana do przełomu września i października.
- Niestety, w sprawie inwestycji CPK rozpowszechnianych jest wiele nieprawdziwych tez . Projekt stał się też obiektem ataków politycznych. To właśnie dlatego podejmujemy szereg działań w celu informowania mieszkańców o zasadności naszych inwestycji, stanie przygotowań i faktycznych nastrojach dotyczących projektu - przekazał portalowi Wirtualnemedia.pl Konrad Majszyk, rzecznik prasowy CPK.
- Chcemy, żeby ta kampania była zachętą do pogłębienia wiedzy na temat projektu CPK. Chcemy, żeby zachęciła jak najwięcej osób do poszukania u źródła informacji na jego temat. Mamy nadzieję, że stanie się przyczynkiem do dyskusji na temat rozwiązań proponowanych przez CPK, związanych z nimi wyzwań i wynikających z nich korzyści - dodaje.
Za wszystkie działania dotyczące akcji (kreację, strategię, planowanie i zakup mediów) odpowiada zespół Centralnego Portu Komunikacyjnego.
Dołącz do dyskusji: Centralny Port Komunikacyjny chwali się w reklamach, że jego budowę popiera 68 proc. Polaków
Wszystko na koszt obywateli i wysiedleńców - na zdrowie