Change Serviceplan i Media Republic wygrały konkurs na kampanię Maślanki Mrągowskiej
Spółdzielnia Mleczarska „Mlekpol” w Grajewie rozpoczęła drugi rok współpracy z agencjami Change Serviceplan i Media Republic (należącymi do Group One) przy realizacji najnowszej kampanii Maślanki Mrągowskiej.
Kampania Maślanki Mrągowskiej oparta o ideę “Pysznie i zdrowo” składa się z 5 nowych cykli, w nowej odświeżonej formule ruszyła w maju. Ma inspirować kulinarnie, zachęcać do gotowania z produktów, które mamy pod ręką.
Kampania obejmuje materiały wideo, aktywności w social mediach (m.in. współpraca z influencerami), banery, dodatkowe aktywacje oraz serwis Maslankamragowska.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Za strategię i kreację odpowiedzialna jest agencja Change Serviceplan (Group One), zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Republic (Group One), za produkcję materiałów video dom produkcyjny Neverest Warsaw.
Change Serviceplan i Media Republic współpracują z Mlekpolem już trzeci rok, a portfolio współpracy obejmuje już 3 produkty - serki Łaciate, Śmietany Łaciate i Maślanka Mrągowska.
Dołącz do dyskusji: Change Serviceplan i Media Republic wygrały konkurs na kampanię Maślanki Mrągowskiej