"Chrupnij życie" nową platformą komunikacyjną Nussbeisser
Marka czekolad Nussbeisser we współpracy z Ogilvy Polska przygotowały nową platformę komunikacji pod hasłem „Chrupnij Życie”. To pierwsze wspólne działanie dla marki, która dołączyła do portfolio agencji w 2023 i tym samym poszerzyła krąg marek Mondelēz obsługiwanych przez Ogilvy Polska (Milka i Prince Polo).
Czekolady Nussbeisser od lat nazywane są przez Polaków „czekoladami z okienkiem”.
Spot, będący głównym nośnikiem kampanii, przenosi odbiorców do świata Nussbeisser. 30-sekundowa reklama tv skupia się na wizualizacji doświadczenia smakowego oraz płynącej z niego inspiracji, by choć na chwilę spojrzeć na swoją codzienność inaczej niż dotychczas.
– Nasza nowa strategia komunikacji zaprasza wszystkich do wejścia w intensywny świat czekolady Nussbeisser. Aby tego dokonać, wspólnie z Ogilvy stworzyliśmy zupełnie nową kampanię, która mocno wykracza poza standardy komunikacji czekolad – po prostu przełamaliśmy ją po swojemu. Dzięki bardzo udanej współpracy strategiczno-kreatywnej z agencją, która objęła cały proces, począwszy od opracowania nowego pozycjonowania produktu, przez kreację pomysłów, po ich implementację, udało nam się ukazać unikalne cechy produktu – starannie wyselekcjonowane orzechy laskowe i najwyższej klasy czekoladę – w ciekawy i odważny sposób – mówi Maciej Kruszewski, brand manager chocolate w Mondelēz Europe Services GmbH.
Kampania „Chrupnij Życie” obejmuje działania w telewizji, digital oraz social media i materiały POSM. Media do kampanii zaplanował i kupił dom mediowy Spark Foundry.
Dołącz do dyskusji: "Chrupnij życie" nową platformą komunikacyjną Nussbeisser