SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Chwała bohaterom” i „Lech się dzieje” w kampanii piwa Lech (wideo)

Tegoroczne działania reklamowe piwa Lech (Kompania Piwowarska) będą prowadzone w konwencji „Chwała bohaterom”. Za przygotowanie i realizację akcji - rozpoczętej na razie etapem prelaunchowym - odpowiadają firmy McCann Erickson, John Pitcher i Starcom.

Nowa kampania Lecha pokazuje młodych, kreatywnych ludzi, którzy w codziennym życiu stawiają na niestandardowe rozwiązania. Przekazy pod wspólnym tytułem „Chwała bohaterom” są utrzymane w nieco podniosłej stylistyce, zachęcając do wzniesienia piwem Lech toastów „za tych, bez których byłoby nudno”.

W osobnych reklamach prezentowana jest nowa butelka Lecha - Easy Grip, którą dzięki antypoślizgowym wypustkom łatwiej jest chwycić i trzymać. Wszystkie spoty - wykorzystujące piosenkę „Midnight City” M83 - kończą się sloganem „Lech się dzieje”.

 


Wstępny etap akcji prowadzony jest na razie w internecie (m.in. na profilach piwa Lech w serwisach społecznościowych), a w kwietniu działania rozpoczną się w najważniejszych mediach ATL. Kreację kampanii - zaplanowanej na cały sezon letni - przygotowała agencja McCann Erickson, aktywności w internecie realizuje agencja John Pitcher, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Dołącz do dyskusji: „Chwała bohaterom” i „Lech się dzieje” w kampanii piwa Lech (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
hm
Mamo, chwalą nas ... wy mnie, a ja was
0 0
odpowiedź
User
Wielki Brat Dostrzegł
Oj nieładnie agencjo i kliencie, nieładnie! Rozumiem, że inne rzeczy ze świata się podobają, ale żeby od razu zrzynać?!? http://www.youtube.com/watch?v=N59RKKSFxQc
Droga 5 to świetna agencja i warto mierzyć się do najlepszych. Niemniej jednak, jak się nie potrafi, to może trzeba zająć się czymś innym niż reklama, co?
0 0
odpowiedź
User
ja
Tragedia, a nie kampania. Dlaczego każde ważne wydarzenie ma być powodem do chlania? Dlaczego chlanie ma być ważniejsze od tego, że rano trzeba iść do pracy?
0 0
odpowiedź