SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kolejna firma odcina się od organizacji Clout MMA. "Nie wprowadzać w błąd"

Clout MMA nie ma najlepszych dni. Firma Going. domaga się usunięcia jej logo z działu "Partnerzy" na stronie organizacji. - Wystosowaliśmy prośbę o zmianę sposobu prezentacji logotypu Going., aby nie wprowadzać odwiedzających stronę w błąd - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Anna Maria Żurek, COO firmy Going., której większościowym udziałowcem jest Empik.

Gocha Magical - Nikita Gocha Magical - Nikita

Clout MMA ma poważne problemy wizerunkowe. Wszystko z powodu gali, która w ostatnią sobotę 28 października odbyła się w Płocku. Organizatorzy do jednej z walk zaprosili dwie patoinfluencerki - matkę Daniela Magicala "Gochę Magical", która ma wyrok za znęcanie się nad konkubentem i "Nikitę", byłą dziewczynę Magicala.

Orlen reagował, "Super Express" wycofał się

Jeszcze przed rozpoczęciem imprezy interweniował Orlen, sponsor tytularny hali. Na fali kontrowersji patronat nad wydarzeniem wycofał tabloid z grupy ZPR Media - ustalił nasz serwis. - Uprzejmie informuję, że "Super Express" wycofał się z patronatu w związku z ujawnionymi informacjami - przekazała portalowi Wirtualnemedia.pl Magdalena Godzik z ZPR Media. 

Wcześniej w czasie programu zapowiadającego galę spotkali się m.in. dwaj zawodnicy MMA: Denis Labryga i Denis "Bad Boy" Załęcki. W pewnym momencie zaczęli się wyzywać za pomocą wulgaryzmów. Doszło też do rękoczynów.

Going. prosi Clout MMA by nie wprowadzać w błąd

Jak ustaliliśmy, od organizacji Clout MMA odcina się także spółka Going. - Spółka Going. pełni jedynie rolę systemu do sprzedaży biletów na to wydarzenie. Nie jest Partnerem ani Sponsorem Clout MMA. Wystosowaliśmy prośbę do organizatora o zmianę sposobu prezentacji logotypu Going., aby nie wprowadzać odwiedzających stronę w błąd - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Anna Maria Żurek, COO Going. / Grupa EMPIK.

Do momentu publikacji tego artykułu na stronie głównej cloutmma.tv w sekcji "Partnerzy" widniało logo Going. To platforma służąca do wyszukiwania wydarzeń i biletów dedykowana kulturze i rozrywce. Od 2018 roku Going. powiązany jest firmą Empik.

- Empik chce jeszcze lepiej obsługiwać rynek dystrybucji biletów i promocji wydarzeń, inwestując w polską aplikacją Going. – młody start-up, który w szybkim tempie zdobywa nowych użytkowników. W wyniku transakcji powstanie zasięgowo największa w Polsce wielokanałowa platforma biletowa i informacyjna dotycząca wydarzeń kulturalnych i rozrywkowych. Empik nabył większościowe udziały w Going. za pośrednictwem Empik Ventures – nowej spółki dedykowanej do realizacji przedsięwzięć o dużej dynamice wzrostu w obszarach e-commerce oraz digital - czytamy w komunikacie prasowym. 

Inni partnerzy organizacji zgodnie z informacją zamieszczoną na jej stronie to: Overlord, Fortuna, Extreme Hobby, Hotpay, MGN i Motus. Clout MMA to nowa organizacja freak fight. Jej ambasadorami są były piłkarz Sławomir Peszki i infulencerka Lexy Chaplin. W walkach uczestniczyli już także m.in. byli bokserzy Andrzej Fonfara i Marcin Najman, były siatkarz Zbigniew Bartman czy piłkarz Tomasz Hajto.

Clout MMA ma także spore problemy techniczne z transmisją w ramach PPV. Kłopoty pojawiły się podczas pierwszej gali w sierpniu i powróciły w ostatnią sobotę. Organizator wydał oświadczenie, w którym przeprasza, a winę przerzuca na firmę zewnętrzną. - Czujemy się oszukani. Wszelkie zapewnienia okazały się nieprawdziwe. Nasz provider PPV Redge uchodzi za czołowego dostawcę technologii w Polsce i w Europie. Jako organizacja CLOUT MMA nie oszczędzaliśmy na systemie PPV. Szacowany koszt takiej współpracy wynosi od 600 tysięcy złotych do nawet 1,5 miliona złotych za jedno wydarzenie. Nie dowierzamy, że mimo skutecznego powstrzymania wszystkich ataków, zawiodła kwestia, w której specjalizuje się powyższa firma - czytamy w komunikacie, pod którym podpisał się rzecznik prasowy Clout MMA Mateusz Sobiecki.

Clout MMA zapowiedziało, że rozpoczyna współpracę z nowym dostawcą - firmą StreamOnline

Dołącz do dyskusji: Kolejna firma odcina się od organizacji Clout MMA. "Nie wprowadzać w błąd"

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ma
Można sobie dużo gadać krytykować narzekać itd ale tam mortadela dla mózgu dalej będzie miała swoich wiernych odbiorców jako przystawka do sobotniego 12 paku Harnasia...
0 0
odpowiedź
User
nie pamiętam
A ja tam lubię debili, bo dobrze się na nich zarabia. Nie ma sensu pchać ich do filharmonii.
0 0
odpowiedź
User
Marek
Patologia z najgorszych środowisk ku uciesze gawędzi. A lwy będą ? Dzieci w wieku ja wiem 15, a może 12 będą się bić ? Jaki jest cel promowania patologii i agresji ? Bo to nie jest sport.
0 0
odpowiedź