Letnie „Wow momenty” w promocji Coca-Coli, Fanty i Sprite’a (wideo)
Rozpoczęła się letnia promocja napojów Coca-Cola, Fanta i Sprite pod hasłem „Wow moment”. Wspiera ją kampania reklamowa.
Promocja obejmuje wszystkie wersje napoju Coca-Cola, a także Fanta Orange i Sprite. W akcji na wszystkich typach ich opakowań (pod nakrętkami butelek i zawleczkami puszek) są umieszczone 12-znakowe kody. Po zakupie napoju uczestnik ma zarejestrować kod na platformie WOAH dostępnej jako serwis www i aplikacja mobilna.
Za każdy kod otrzymuje się punkt, a w przypadku Coca-Coli Zero Cukru i Coca-Coli Cherry Zero Cukru - dwa punkty. 20 punktów można wymienić na ręcznik, za 10 punktów - okulary, a za 33 punkty - piłkę. W puli jest 25 tys. sztuk okularów i 10 tys. piłek. Nagrody można odbierać w punktach sieci Relay, InMedio i 1minute.
Ponadto po zarejestrowaniu każdego kodu otrzymuje się nielimitowane SMS-y i rozmowy do sieci krajowych. Ta oferta skierowana jest do użytkowników Play na Kartę. Darmowy pakiety obowiązuje w dniu zarejestrowania kodu i przez następną dobę.
Promocja ruszyła z początkiem lipca i potrwa do końca października. Jej obsługą Coca-Cola HBC Polska zajmuje się wspólnie z agencjami Fortis i Starcom.
Akcję wspiera kampania reklamowa, obejmująca m.in. telewizję, internet oraz punkty sprzedaży.
Za adaptację na nasz rynek globalnych reklam Coca-Coli odpowiada agencja McCann Worldgroup, za strategię kampanii, planowanie i zakup mediów oraz współpracę z influencerami - dom mediowy MediaCom, za aktywności w internecie (m.in. w social media) - LiquidThread (Publicis Media), a za działania public relations - agencja Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.
Dołącz do dyskusji: Letnie „Wow momenty” w promocji Coca-Coli, Fanty i Sprite’a (wideo)