Coca-Cola reklamowana w spocie nawiązującym do „Avengers: koniec gry” (wideo)
Koncern Coca-Cola w Brazylii we współpracy z Marvel Studios przygotował nową reklamę, która z jednej strony promuje napój Coca-Cola No Sugar, z drugiej - nawiązuje do nowego filmu „Avengers: koniec gry”.
„Avengers: koniec gry” to amerykański fantastycznonaukowy film akcji na podstawie serii komiksów o grupie superbohaterów o tej samej nazwie wydawnictwa Marvel Comics. W Polsce jego premiera odbędzie się 25 kwietnia br.
Nowa reklama brazylijskiego oddziału Coca-Coli trwa minutę. Pokazuje nastolatkę, która ma w ręku bilet na ten właśnie film, po wypiciu napoju Coca-Cola No Sugar dziewczyna zaczyna niejako wyścig z czasem - musi dostać się na ten film. Zaczyna biec, by zdążyć na autobus, który ma ją dowieźć na film. Gdy wreszcie - po serii różnych sytuacji i zdarzeń wpada w ostatniej chwili do odjeżdżającego autobusu mówi z ulgą „Misja zakończona”.
Coca-Cola No Sugar i Marvel Studios, dwie kultowe marki, połączyły siły, by stworzyć reklamę, którą można oglądać z popcornem i Colą No Sugar. - Ponieważ marka zawsze kojarzyła się z młodą publicznością, połączenie z Marvel Studios i jednym z najbardziej oczekiwanych filmów w tym roku tylko wzmacnia to połączenie i pomaga nam opowiadać nowe historie naszym konsumentom - powiedziała Poliana Sousa, dyrektor marketingu Coca Cola Brazylia .
Reklama zostanie wyemitowana w 57 krajach, bez adaptacji na rynki regionalne. W sesji wzięło udział 300 profesjonalistów, a prace nad spotem trwały tylko 6 tygodni, po to by był on gotowy na oficjalną premierę filmu „Avengers: koniec gry”.
Autorem kampanii jest agencja J. Walter Thompson z Brazylii. Produkcją reklam zajął się dom produkcyjny Landia, a reżyserem filmy jest Rodrigo Saavedrą.
Dołącz do dyskusji: Coca-Cola reklamowana w spocie nawiązującym do „Avengers: koniec gry” (wideo)