Korzyści z picia wody kokosowej reklamują Coconaut (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa wspierająca rynkowy debiut wody kokosowej Coconaut, której dystrybutorem jest Quest Food Polska. Dla marki pracują firmy marketingowe Sixtyone Yards, &Sons Strategic Consultants i Truskavka.
Cykl filmów regularnie publikowanych na Facebooku i YouTube, z przymrużeniem oka prezentuje korzyści, jakie niesie picie wody kokosowej.
- Zależy nam na zbudowaniu lifestylowej marki dla ludzi, którzy żyją aktywnie, dbając jednocześnie o swoje zdrowie. W ich życiu wiele się dzieje, są w biegu. Mimo to chcą działać na 100 proc. - mówi Małgorzata Dajczer z agencji &Sons Strategic Consultants, odpowiedzialnej za strategię marki Coconaut.
Format komunikacyjny oparty jest na postaci Coconauty - przybysza w kasku, szortach i japonkach będącego zabawną personifikacją produktu. Coconauta pojawia się na ratunek aktywnemu życiu.
Projekt opakowań, identyfikację marki oraz kampanię launchującą przygotowała agencja Sixtyone Yards. Za strategię marki oraz consulting kreatywny odpowiada & Sons Strategic Consultants. Spot wyprodukowało studio Truskavka.
Produkty Coconaut dostępne będą w wybranych sieciach sklepów oraz na stacjach benzynowych.
Dołącz do dyskusji: Korzyści z picia wody kokosowej reklamują Coconaut (wideo)