SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Colian promuje w telewizji i internecie loterię „Milion Grześków do wygrania”

Wystartowała kampania reklamowa loterii promocyjnej batoników Grześki (Colian). Przygotowały ją agencje Just i Initiative.

Loteria konsumencka „Milion Grześków do wygrania” wystartowała z początkiem lutego. Każdy, kto znajdzie w promocyjnym opakowaniu Grześków hasło „Wygrałeś Grześki kakaowe 36 g”, otrzyma taki sam wafelek gratis. W puli produktów do rozdania znalazł się okrągły milion batoników. Loteria potrwa do końca marca.

Kampania loterii Grześki

Loterię wspiera telewizyjna kampania reklamowa, emitowana na antenach TVP1, TVP2, Polsat, TVN oraz stacjach tematycznych. Spot przedstawia zasady loterii.

Dodatkowo, w internecie akcja będzie wspierana na YouTube, platformach VOD, Facebooku i Instagramie. W punktach sprzedaży, w kanale tradycyjnym i  nowoczesnym, pojawią się przygotowane na ten cel materiały POS i specjalne standy. Kampania potrwa do końca marca.

Kreacje na potrzeby kampanii przygotowała agencja Just, media zakupił Initiative. Organizatorem loterii jest G3 Group.

Dołącz do dyskusji: Colian promuje w telewizji i internecie loterię „Milion Grześków do wygrania”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl