comScore: prawie 36 mln niemieckich internautów ogląda wideo online
W sierpniu bieżącego roku klipy wideo online obejrzało 35,75 miliona internautów z Niemiec.
To o 38 proc. większa liczba w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego (25,96 mln) - wynika z danych firmy badawczej comScore.
Zdecydowanie najpopularniejsze były filmiki umieszczane na stronach należących do Google, które przyciągnęły 24,13 miliona niemieckich użytkowników. 99,5 proc. obejrzanych tam klipów znajdowało się w serwisie YouTube.
Na kolejnych miejscach pod względem liczby użytkowników znalazły się w sierpniu strony należące do: Universal Music Group (10,61 mln), ProSiebenSat1 (10,57 mln), RTL Group (5,64 mln), Fox Interactive Media (4,44 mln), Microsoftu (3,97 mln), Axel Springer AG (3,49 mln), Megavideo.com (3,07 mln), Deutsche Telekom (3 mln) oraz Amazon (2,22 mln).
W sumie internauci zza naszej zachodniej granicy obejrzeli w omawianym okresie 6,37 miliarda klipów wideo online. Zdecydowanie najwięcej oczywiście na stronach Google (2,76 mld), a następnie ProSiebenSat1 (163,76 mln), Megavideo.com (101,6 mln), RTL Group (81,27 mln), Universal Music Group (65,59 mln), Microsoftu (36,09 mln), Axel Springer AG (28,43 mln), Deutsche Telekom (19,99 mln), Marquard Media AG (19,48 mln) oraz Fox Interactive Media (18,81 mln).
Z danych comScore wynika również, że każdy ze wspomnianych 35,75 miliona niemieckich internautów oglądających w sierpniu materiały wideo w sieci przeznaczył na to średnio 16 godzin. Statystyczny użytkownik obejrzał 178 filmików, a każdy z nich trwał średnio 5,3 minuty.
Dołącz do dyskusji: comScore: prawie 36 mln niemieckich internautów ogląda wideo online