Coty ogłasza przetarg na budżet reklamowy Rimmel London
Firma kosmetyczna Coty ogłosiła przetarg na warty 70 milionówfuntów globalny budżet reklamowy marki Rimmel London.
W przetargu pozostała dotychczas obsługująca markę agencja JWTLondon, a także Fallon London oraz dwie nie wymienione z nazwyagencje z siedzibą w Nowym Jorku. Ostateczny wybór ma zostaćpodjęty do końca czerwca.
Zwycięska agencja, oprócz reklamy na rynkach takich jak WielkaBrytania, USA, Niemcy i Włochy, będzie miała za zadanie takżeprzygotowanie kampanii, które wypromują markę na rynkachrozwijających się w regionie Azji i Australazji.
JWT obsługuje reklamowy budżet Rimmel London od ponad 12 lat. W1997 roku pokonała ona w przetargu agencje Ammirati Puris Lintas,Bartle Bogle Hegarty i Testa International. w większościprzygotowanych przez nią w ostatnich latach kampanii wystąpiła KateMoss, która w 2001 roku została rzecznikiem marki.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Coty ogłasza przetarg na budżet reklamowy Rimmel London