Cubus zmienił logo i aranżację sklepów
Marka odzieżowa Cubus zmieniła identyfikację wizualną zarówno wkomunikacji reklamowej, jak i aranżacji punktów sprzedaży. Sklepyfirmowe przybierają profil modowy, a ich twarzą promocyjną zostałamodelka Mini Anden.
Przy planowaniu rebrandingu marki Cubus kierowano sięnastępującymi wyznacznikami nowego wizerunku: oferowanie mody,bezpretensjonalność i uprzejmość obsługi klienta, łatwość wodbiorze, inspirowanie i zaufanie. Według tych kryteriów zmienionoprofil sieci sklepów tej marki z handlowego na modowy,przeprowadzając ich redekorację i planując gruntowną rearanżację,oraz sformułowano wariantowe slogany promocyjne "Łatwe dokupienia/noszenia/kochania/zajmowania się". Zmienił się też logotypCubus oraz jego strona internetowa.
Uspójnienie identyfikacji Cubus i zmiana jego charakteru nabardziej modowy wynikają z planów ekspansji szwedzkiej marki nakolejne - po Polsce - rynki zagraniczne. Jednocześnie przez trzytygodnie na przełomie października i listopada realizowana będziekampania reklamująca nowy wizerunek Cubus z udziałem szwedzkiejmodelki Mini Anden. W Polsce akcja obejmie outdoor, prasę modową ilokalny direct mailing. Marka będzie też promowana w promocjachrabatowych prowadzonych w sklepach należących do jej sieci.
Dołącz do dyskusji: Cubus zmienił logo i aranżację sklepów