Cukier Królewski klientem agencji Insignia
Insignia rozpoczyna współpracę reklamową z marką Cukier Królewski (Südzucker Polska).
Przez co najmniej rok zespół agencji Insignia odpowiedzialny będzie za całościową strategię komunikacji w zakresie digital marketingu.
W ramach współpracy z Cukrem Królewskim, zespół Insignia zaproponował ewolucyjną strategię komunikacji na rok 2020. Składają się na nią współpraca z influencerami, prowadzenie komunikacji marki w mediach społecznościowych, zakup i planowanie mediów online, a także tworzenie materiałów video oraz działania CSR.
Poprzednio obsługą w mediach społecznościowych marki Cukier Królewski zajmowała się agencja Abanana.
W 2018 roku Cukier Królewski promował się hasłem „Najlepsze jest blisko”. W kampanii wystąpili rolnicy zajmujący się uprawą buraków cukrowych oraz pracownicy cukrowni.
Marketer wybrał agencję do obsługi w mediach społecznościowych w przetargu, do pozostałych działań w konkursie ofert.
Dołącz do dyskusji: Cukier Królewski klientem agencji Insignia