SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Cut The Mustard przygotowała reklamę z AI dla Oclean

Kampania Oclean powstała we współpracy realizacyjnej z Graffiti Films i Humanverse. Zaangażowano do niej influencerów z pięciu krajów: Polski, Niemiec, Czech, Hiszpanii i Węgier. 

Oclean to marka oferująca soniczne szczoteczki do zębów, która wchodzi na europejskie rynki. Startująca kampania jest pierwszą w Europie produkcją reklamową, wprowadzającą na rynki europejskie (Polska, Niemcy, Czechy, Hiszpania, Węgry), nowy model szczoteczki sonicznej Oclean X Ultra.  

Każdy z zaangażowanych influencerów w kampanii prezentuje wybrany benefit reklamowanego produktu – od wspomagania głosowego wykorzystującego technologię AI, po unikalny design.  

Kolejnym innowacyjnym elementem kampanii jest zaangażowanie w projekt wirtualnej influencerki Meta_Queen, czyli postaci z pogranicza AI i CGI. To nowoczesne podejście nie tylko podkreśla zaangażowanie Oclean w innowacje, ale także demonstruje potencjał technologii i sztucznej inteligencji w tworzeniu angażujących i wciągających doświadczeń reklamowych.

Za koncept, realizację kampanii, współpracę i dobór influencerów z pięciu krajów oraz przygotowanie materiałów na wyżej wymienione rynki, odpowiada Cut The Mustard. Całość powstała we współpracy realizacyjnej z domem produkcyjnym Graffiti Films, a także z Humanverse, odpowiedzialnym za powstanie Meta Queen, wykorzystanej w spocie.

Dołącz do dyskusji: Cut The Mustard przygotowała reklamę z AI dla Oclean

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
noj
a gdzie pomysl?
1 2
odpowiedź