„Cztery Kąty” straciły najwięcej w I kwartale, ale pozostały liderem
W I kwartale br. pozycję lidera średniej sprzedaży ogółem wśród pism wnętrzarskich utrzymał miesięcznik „Cztery Kąty”, który zanotował największy spadek w zestawieniu. Z kolei najwięcej zyskał „Dom & Wnętrze”.
Średnia sprzedaż ogółem „Czterech Kątów” (Agora) w I kwartale 2014 roku wyniosła 59 846 egz. W porównaniu do I kwartału 2013 roku zmniejszyła się ona najbardziej w zestawieniu, bowiem o 13,46 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym nowym dziale Jedynki
Na drugim miejscu umocnił się magazyn „Moje Mieszkanie” (Murator), którego średnia sprzedaż ogółem zwiększyła się o 9,12 proc. do 58 294 egz.
Ostatnią pozycję podium zajął również wydawany przez Muratora miesięcznik „M jak Mieszkanie”, którego średni wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 44 977 egz., po wzroście o 12,32 proc.
Z kolei najwięcej zyskał „Dom & Wnętrze” (Agora), który w rankingu zajął ostatnie miejsce. Jego średni wynik w I kwartale br. zwiększył się bowiem o 24,54 proc. do 10 562 egz.
ZKDP | I kwartał | |||||
Wirtualnemedia.pl | 2014 | 2013 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Cztery Kąty | 99 700 | 60 240 | 59 846 | 120 670 | 69 196 | 69 158 |
Moje Mieszkanie | 92 010 | 58 339 | 58 294 | 92 800 | 53 423 | 53 421 |
M jak Mieszkanie | 91 961 | 45 031 | 44 977 | 95 600 | 40 085 | 40 043 |
Weranda | 43 623 | 25 566 | 25 566 | 42 800 | 27 993 | 27 993 |
Dobre Wnętrze | 36 651 | 16 298 | 13 427 | 36 983 | 16 729 | 14 625 |
Dom & Wnętrze | 36 667 | 14 587 | 10 562 | 32 000 | 15 848 | 8 481 |
W marcu 2014 roku średnia sprzedaż ogółem „Czterech Kątów” w porównaniu do marca 2013 roku zmniejszyła się o 5,37 proc. do 70 935 egz. Drugie miejsce zajął magazyn „Moje Mieszkanie” (60 025 egz.; wzrost o 8,76 proc. - jedyny w rankingu), a trzecia lokata należała do „M jak mieszkania” (44 180 egz.; - 2,16 proc.).
W tym ujęciu najwięcej stracił magazyn „Dobre Wnętrze” (Murator) - było to 7,50 proc. Jego sprzedaż ogółem wyniosła 14 268 egz.
ZKDP | marzec | |||||
Wirtualnemedia.pl | 2014 | 2013 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Cztery Kąty | 104 700 | 71 333 | 70 935 | 134 000 | 75 019 | 74 963 |
Moje Mieszkanie | 92 030 | 60 090 | 60 025 | 92 400 | 55 198 | 55 192 |
M jak Mieszkanie | 91 882 | 44 215 | 44 180 | 94 400 | 45 197 | 45 154 |
Weranda | 42 668 | 25 769 | 25 769 | 43 000 | 26 803 | 26 803 |
Dobre Wnętrze | 36 800 | 17 031 | 14 268 | 37 650 | 17 592 | 15 425 |
Dom & Wnętrze | 30 000 | 11 045 | 9 520 | 36 000 | 17 412 | 9 912 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Cztery Kąty” straciły najwięcej w I kwartale, ale pozostały liderem