SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Cztery Kąty” straciły najwięcej w I kwartale, ale pozostały liderem

W I kwartale br. pozycję lidera średniej sprzedaży ogółem wśród pism wnętrzarskich utrzymał miesięcznik „Cztery Kąty”, który zanotował największy spadek w zestawieniu. Z kolei najwięcej zyskał „Dom & Wnętrze”.

Średnia sprzedaż ogółem „Czterech Kątów” (Agora) w I kwartale 2014 roku wyniosła 59 846 egz. W porównaniu do I kwartału 2013 roku zmniejszyła się ona najbardziej w zestawieniu, bowiem o 13,46 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym nowym dziale Jedynki

Na drugim miejscu umocnił się magazyn „Moje Mieszkanie” (Murator), którego średnia sprzedaż ogółem zwiększyła się o 9,12 proc. do 58 294 egz.

Ostatnią pozycję podium zajął również wydawany przez Muratora miesięcznik „M jak Mieszkanie”, którego średni wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 44 977 egz., po wzroście o 12,32 proc.

Z kolei najwięcej zyskał „Dom & Wnętrze” (Agora), który w rankingu zajął ostatnie miejsce. Jego średni wynik w I kwartale br. zwiększył się bowiem o 24,54 proc. do 10 562 egz.

ZKDP

I kwartał

Wirtualnemedia.pl

2014

2013

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Cztery Kąty

99 700

60 240

59 846

120 670

69 196

69 158

Moje Mieszkanie

92 010

58 339

58 294

92 800

53 423

53 421

M jak Mieszkanie

91 961

45 031

44 977

95 600

40 085

40 043

Weranda

43 623

25 566

25 566

42 800

27 993

27 993

Dobre Wnętrze

36 651

16 298

13 427

36 983

16 729

14 625

Dom & Wnętrze

36 667

14 587

10 562

32 000

15 848

8 481


W marcu 2014 roku średnia sprzedaż ogółem „Czterech Kątów” w porównaniu do marca 2013 roku zmniejszyła się o 5,37 proc. do 70 935 egz. Drugie miejsce zajął magazyn „Moje Mieszkanie” (60 025 egz.; wzrost o 8,76 proc. - jedyny w rankingu), a trzecia lokata należała do „M jak mieszkania” (44 180 egz.; - 2,16 proc.).

W tym ujęciu najwięcej stracił magazyn „Dobre Wnętrze” (Murator) - było to 7,50 proc. Jego sprzedaż ogółem wyniosła 14 268 egz.

ZKDP

marzec

Wirtualnemedia.pl

2014

2013

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Cztery Kąty

104 700

71 333

70 935

134 000

75 019

74 963

Moje Mieszkanie

92 030

60 090

60 025

92 400

55 198

55 192

M jak Mieszkanie

91 882

44 215

44 180

94 400

45 197

45 154

Weranda

42 668

25 769

25 769

43 000

26 803

26 803

Dobre Wnętrze

36 800

17 031

14 268

37 650

17 592

15 425

Dom & Wnętrze

30 000

11 045

9 520

36 000

17 412

9 912

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: „Cztery Kąty” straciły najwięcej w I kwartale, ale pozostały liderem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl