Dacia promuje się na lidera obsługi posprzedażowej
Rusza kampania wizerunkowa serwisu aut Dacia. Działania przygotowała agencja Publicis Worldwide Polska oraz Filmokracja i OMD.
Właściciele samochodów marki Dacia mają możliwość umówienia się na przegląd auta lub inną usługę w autoryzowanym serwisie Dacii za pośrednictwem Internetu. Klienci mogą bez wychodzenia z domu wybrać dogodny dla siebie termin oraz poznać cenę danej usługi.
Serwis Dacia oferuje platformę online Dacia Shop z „ofertą uszytą na miarę”. Pozwala ona umówić się na wizytę u wybranego dealera, a także wybrać jeden z trzech pakietów przeglądów, które zostały przygotowane z myślą o różnych potrzebach klientów serwisów Dacii.
Międzynarodowa kampania Dacii
O opisanych możliwościach informuje kampania przygotowana przez agencję Publicis Worldwide Polska na 4 rynki: polski, czeski, słowacki i węgierski. Działania będą realizowane w internecie oraz serwisach Dacii.
Na potrzeby kampanii agencja stworzyła serię materiałów wideo, które będą wykorzystywane w komunikacji digital i w mediach społecznościowych. Prezentowane krótkie historie nawiązują do możliwości wygodnego wyboru pakietów, umawiania się na dogodny termin wizyty oraz sprawdzenia cen na stronie sklep.dacia.pl.
Produkcję materiałów powierzono studiu Filmokracja. Reżyserem spotów jest Kuba Zarzycki. Za planowanie mediów odpowiada OMD.
Dołącz do dyskusji: Dacia promuje się na lidera obsługi posprzedażowej