SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Dawtona odświeża identyfikację wizualną

Współpracująca z producentem sosów Dawtona agencja SaltPepper Brand Design dokonała całościowej rewitalizacji produktów.

Nowe etykiety otrzymały: sos słodko-kwaśny z ananasem, sos neapolitański z papryką, sos spaghetti pomidorowo-śmietanowy, sos grecki, sos węgierski z pieczarkami, sos bolognese z ziołami, sos meksykański oraz sos mediolański.

dawton

Liftingowi poddano logotyp, znacznie upraszczając jego wzór. Zmieniono także klucz kolorystyczny etykiet - zrezygnowano z dominującej wszędzie czerwieni na rzecz specyficznych barw odpowiadających każdemu ze smaków.

Dołącz do dyskusji: Dawtona odświeża identyfikację wizualną

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl