Dawtona przeniosła z budżet mediowy z powrotem do Group One
Po prawie dwóch latach przerwy Dawtona wraca do Group One. Firma - bez przetargu - powierzyła strategię, planowanie oraz zakup mediów w telewizji i digitalu agencji mediowej RL Media, wspólnej agencji mediowej Roberta Lewandowskiego i Group One.
Dawtona, jeden z największych polskich producentów przetworów owocowo-warzywnych, ponownie nawiązuje współpracę z Group One. Po 2 latach przerwy (przedtem jej obsługą zajmował się należący do tej spółki dom mediowy Value Media) firma zdecydowała się wydać swój budżet na telewizję i digital w RL Media. Współpraca dotyczy nie tylko marki Dawtona, ale też i brandu Drugie Śniadanie, w którego portfolio znajdują się obecnie zdrowe przekąski w postaci musów owocowych.
-Przeniesienie budżetu mediowego do RL Media bez przetargu świadczy o zaufaniu, jakim darzy nas klient i pozytywnych doświadczeniach z naszej poprzedniej współpracy. Kompetencje end-to-end, które dostarczamy jako jeden team RL Media i Group One zostały docenione. Warto dodać, że Dawtona powierzyła nam kluczowe kanały komunikacji takie jak telewizja i digital - mówi Iga Wachowicz, new business & communication director w Group One.
RL Media to agencja mediowa powołana w 2017 roku przez Group One i Roberta Lewandowskiego. Obecnie w portfolio klientów RL Media znajdują się takie marki jak GO Sport, Food by Ann, Phlov, Supermenu, czy Meble Wójcik.
Współpraca RL Media i Dawtony rozpoczęła się z początkiem maja. Umowa została podpisana na dwa lata.
Dołącz do dyskusji: Dawtona przeniosła z budżet mediowy z powrotem do Group One