„Dni Bohatera Domu” - pracownicy reklamują Leroy Merlin (wideo)
W sklepach Leroy Merlin ruszyła promocja pod hasłem „Dni Bohatera Domu”. Towarzyszy temu kampania reklamowa przygotowana przez agencję Engine i dom mediowy Starcom.
W ramach akcji „Dni Bohatera Domu” pracownicy sklepów Leroy Merlin w Warszawie, Piasecznie i Toruniu przebierają się, dekorują wnętrza i zapraszają klientów do niecodziennych działań: pokazów, konkursów i licytacji. W sklepach zainstalowano też fotobudki, w których można sobie zrobić zabawne, „bohaterskie” zdjęcie. Akcja zaczęła się 3 listopada i potrwa do 16 listopada.
Jest to kontynuacja tegorocznej kampanii reklamowej Leroy Merlin, w której autentyczni klienci tych sklepów remontujący swoje mieszkania i domy byli przedstawiani jak bohaterzy (zobacz szczegóły).
Obecna akcja obejmuje też reklamy telewizyjne: dwa spoty informujące o atrakcjach w sklepach oraz trzy prezentujące produkty.
Koncepcję kampanii wspólnie z działem marketingu Leroy Merlin przygotowała agencja Engine, a planowaniem mediów zajął się dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: „Dni Bohatera Domu” - pracownicy reklamują Leroy Merlin (wideo)