Do końca lutego zgłoszenia do Polskiego Konkursu Reklamy KTR 2016
Prace do tegorocznej edycji Polskiego Konkursu Reklamy KTR można zgłaszać do końca lutego. Po raz pierwszy w konkursie wyodrębniono kategorię PR & Event.
Konkurs KTR jest podzielony na 12 kategorii: Kampania, Film, Druk, Radio, Media, Active Advertising, Digital & Mobile, Design, Fotografia, Ilustracja, Warsztat Audio / Video oraz PR & Event. Ta ostatnia została utworzona po raz pierwszy, ma obejmować projekty marketingowe oparte na narzędziach public relations lub eventach.
Wszystkie zgłoszone prace będzie oceniać osiem grup jurorskich. Ich przewodniczącymi są Asiya Malinowska z agencji Brain (odpowiada za kategorie Film, Druk, Radio, Kampania, Media), Dawid Szczepaniak z VML Poland (kategoria Digital & Mobile), Jakub Korolczuk z Grey Group Poland (Active Adverstising), Przemek Bogdanowicz z 2012 Agency (Design), Maciej Waligóra z DDB & tribal (PR & Event), Wojciech Dagiel z Lvov (Fotografia), Przemysław Truściński z Trust (Ilustracja) oraz Jacek Pawlak z Tenpawlak & company (Warsztat Audio/Video).
Konkurs jest skierowany do różnego rodzaju agencji marketingowych, domów mediowych, studiów designerskich, graficznych i filmowych, agencji fotograficznych, domów produkcyjnych, studiów dźwiękowych oraz twórców działających samodzielnie w szeroko pojętej branży reklamowej. Jego organizatorami są Klub Twórców Reklamy i Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.
Nagrody w tegorocznej edycji zostaną rozdanie podczas gali 24 maja.
Dołącz do dyskusji: Do końca lutego zgłoszenia do Polskiego Konkursu Reklamy KTR 2016