KTR ogłasza tegorocznych przewodniczących jury. Nowa kategoria Entertianment
Organizatorzy konkursu reklamowego KTR ogłosili przewodniczących do ośmiu kategorii: Communication, Creative Strategy, Design, Technology, Craft Audio Video, Craft Fotografia, Craft Ilustracja oraz nowej - Entertianment.
W tym roku przewodniczącą KTR w kategorii Communication została Małgorzata Drozdowska, creative partner FCB&themilkman, kategorii Creative Strategy - Agnieszka Gozdek, strategy director&partner w 180heartbeats + JUNG v. MATT.
Emilia Bojańczyk co-founder & creative art director Podpunkt / Superskrypt, pokieruje pracami jury w kategorii Design, a Anna Nowak, creative group head (technology) & ai lab lead w Dentsu Polska - w kategorii Technology.
Na czele grupy jurorskiej kategorii Craft Ilustracja stanęła Ola Jasionowska, graficzka i ilustratorka z Zarządu Zieleni Warszawy. W kategorii Craft Fotografia szefową grupy jurorskiej jest fotografka Zuza Krajewska, Craft Audio Video - Maciej Twardowski, executive creative director Ogilvy.
Nowa kategoria KTR
W tym roku utworzono także nową kategorię Entertianment - przewodniczącym jury został w tej kategorii Dawid Szczepaniak, dyrektor kreatywny w VMLY&R Poland.
Wyróżnienia Communication of the Year oraz Design of the Year trafiły d FCB&theMilkman za „My first poison” dla Clovin Charity of the Year dla Ogilvy za „Buy My Cancer” dla Alivia Onkofundacja; Craft of the Year dla Pawła Jońcy za „Russian bear”, projekt niekomercyjny Technology of the Year dla Isobar Polska (dentsu Creative) za „Bezpieczny wózek przyszłości” dla Fundacji Rodzic w Mieście.
Dołącz do dyskusji: KTR ogłasza tegorocznych przewodniczących jury. Nowa kategoria Entertianment