„Dobre Rady” liderem miesięczników poradnikowych. „Cała Ty” o 57 proc. w dół
W sierpniu 2014 roku na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych utrzymały się „Dobre Rady”. Największym wzrostem pochwalić się mogła „Kobieta i Życie”, z kolei najwięcej stracił magazyn „Cała Ty”.
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem „Dobrych Rad” (Grupa Burda) w sierpniu 2014 roku wyniosła 382 285 egz. W porównaniu do sierpnia 2013 roku zmniejszyła się ona o 2,64 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Z trzeciego na drugie miejsce awansował miesięcznik „Kobieta i Życie” (Wydawnictwo Bauer). Jego wynik uplasował się na poziomie 348 260 egz., po wzroście o 4,46 proc. - największym w zestawieniu.
Ostatnią pozycję na podium zajął „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer), który rok wcześniej był czwarty. Wynik sprzedażowy tego miesięcznika zwiększył się o 4,39 proc. do 325 315 egz.
Z kolei największy spadek, wynoszący 57,06 proc., odnotował magazyn „Cała Ty” (Phoenix Press), który spadł z miejsca piątego na siódme. Sprzedaż ogółem tego tytułu w sierpniu br. wyniosła 134 983 egz.
Wirtualnemedia.pl |
sierpień |
|||||
ZKDP |
2014 |
2013 |
||||
Tygodniki |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Dobre Rady |
515 000 |
382 285 |
382 285 |
540 000 |
392 662 |
392 662 |
Kobieta i Życie |
434 904 |
348 260 |
348 260 |
434 849 |
333 386 |
333 386 |
Świat Kobiety |
409 944 |
325 315 |
325 315 |
439 909 |
311 623 |
311 623 |
Poradnik Domowy |
478 750 |
309 965 |
309 965 |
525 000 |
388 633 |
388 633 |
Claudia |
357 000 |
223 791 |
223 391 |
415 000 |
279 909 |
279 819 |
Olivia |
234 971 |
180 229 |
180 229 |
279 940 |
203 141 |
203 141 |
Cała Ty |
275 000 |
134 983 |
134 983 |
500 000 |
314 354 |
314 354 |
W sierpniu 2014 roku w porównaniu do lipca 2014 roku wszystkie miesięczniki poradnikowe zanotowały wzrosty średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej zyskała „Olivia” (Wydawnictwo Bauer) - było to 37,31 proc.
Wirtualnemedia.pl |
2014 |
|||||
ZKDP |
sierpień |
lipiec |
||||
Tygodniki |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Dobre Rady |
515 000 |
382 285 |
382 285 |
470 000 |
325 709 |
325 709 |
Kobieta i Życie |
434 904 |
348 260 |
348 260 |
434 963 |
304 854 |
304 854 |
Świat Kobiety |
409 944 |
325 315 |
325 315 |
437 744 |
258 886 |
258 886 |
Poradnik Domowy |
478 750 |
309 965 |
309 965 |
374 614 |
259 884 |
259 884 |
Claudia |
357 000 |
223 791 |
223 391 |
356 480 |
211 506 |
211 506 |
Olivia |
234 971 |
180 229 |
180 229 |
224 973 |
131 259 |
131 259 |
Cała Ty |
275 000 |
134 983 |
134 983 |
285 310 |
133 429 |
133 429 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Dobre Rady” liderem miesięczników poradnikowych. „Cała Ty” o 57 proc. w dół