SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Prawie pół mln widzów debiutu nowego programu „Doda. Dream Show” w Polsacie

Pokazany w poniedziałek wieczorem w Polsacie pierwszy odcinek nowego show „Doda. Dream Show” oglądało średnio 454 tys. widzów, a przynajmniej przez 1 minutę program dotarł do 1,77 mln osób - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Dorota Rabczewska; fot. Telewizja Polsat Dorota Rabczewska; fot. Telewizja Polsat

W poniedziałek, 4 września br. o godz. 20.05 Polsat pokazał pierwszy odcinek nowego cotygodniowego programu „Doda. Dream Show”. Średnia widownia emisji wyniosła 454 tys. osób. Przełożyło się to na 3,75 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 6,51 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 5,18 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Przynajmniej przez 1 minutę program śledziło 1,77 mln osób w grupie 4+.

Program „Doda. Dream Show” pokazuje, jak wiele pracy Dorota Rabczewska wkłada w przygotowania do swoich występów i jak wiele kosztuje to ją samą i jej najbliższych. Widzowie poznają jej współpracowników, rodzinę, przyjaciół, partnera. Zwieńczeniem produkcji będzie seria koncertów, na które bilety będą dostępne w otwartej sprzedaży.

W trakcie programu Doda komunikuje się z fanami oraz jej obserwatorami i słucha ich rad związanych z organizacją show. Fani mogą też w konkursach wygrać m.in. bilety na koncerty.

Dobiega końca okres zdjęciowy

Od czerwca br. trwają zdjęcia do programu, który będzie się składać z ośmiu 44-minutowych odcinków. Prace na planie z udziałem Dody i osób z jej otoczenia realizowane są m.in. w jej domu, w sali treningowej, tanecznej, w studiu, w hali, gdzie odbędzie się koncert. Ostatni klaps ma paść we wrześniu.

Za pomysł i produkcję formatu odpowiadają Polsat i Rochstar. Reżyserem jest Michał Majak, który razem z wyżej wspomnianym Pascalem Litwinem pracował przy programie „Doda. 12 kroków do miłości”.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 7,30 proc.

Dołącz do dyskusji: Prawie pół mln widzów debiutu nowego programu „Doda. Dream Show” w Polsacie

16 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mirek
Zamiast puścić jakieś dobre komedie, to wolą promować pseudoartystkę. Powinni jeszcze po 21 puszczać trudne sprawy i dlaczego ja xD
43 12
odpowiedź
User
aaa
będzie sukces hahaha:)
29 8
odpowiedź
User
Karol
Czyli wyraźnie poniżej wyników średniej dla tej stacji a z odcinka na odcinek będzie raczej gorzej niż lepiej
41 7
odpowiedź