433 tys. widzów śledzi nowy program „Doda. Dream Show” w Polsacie
Pierwsze trzy odcinki nowego show „Doda. Dream Show” oglądało średnio 433 tys. widzów. Program stracił widzów względem programu „Doda - 12 kroków do miłości”, innego cyklu Rabczewskiej nadawanego w Polsacie jesienią ub.r. - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Polsat nowy cotygodniowy program „Doda. Dream Show” pokazuje w poniedziałki o godz. 20.00, począwszy od 4 września br.
Średnia oglądalność trzech pierwszych odcinków programu (pokazanych do 18 września) wyniosła 433 tys. widzów, co przełożyło się na 3,60 proc. udziału stacji w rynku wśród wszystkich widzów, 5,81 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 4,82 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Najwięcej widzów do tej pory zgromadził pierwszy odcinek, który śledziło 454 tys. osób.
Dla porównania, nadawany rok temu w sobotnie wieczory inny program z udziałem Rabczewskiej - „Doda - 12 kroków do miłości” po trzech pierwszych odcinkach śledziło o 309 tys. widzów więcej. Było to 742 tys. osób, co przełożyło się na 6,03 proc. udziału w 4+, 8,13 proc. w 16-49 i 7,02 proc. w 16-59.
Program „Doda. Dream Show” pokazuje, jak wiele pracy Dorota Rabczewska wkłada w przygotowania do swoich występów i jak wiele kosztuje to ją samą i jej najbliższych. Widzowie poznają jej współpracowników, rodzinę, przyjaciół, partnera. Zwieńczeniem produkcji będzie seria koncertów, na które bilety będą dostępne w otwartej sprzedaży.
W trakcie programu Doda komunikuje się z fanami oraz jej obserwatorami i słucha ich rad związanych z organizacją show. Fani mogą też w konkursach wygrać m.in. bilety na koncerty.
Dobiega końca okres zdjęciowy
Od czerwca br. trwają zdjęcia do programu, który będzie się składać z ośmiu 44-minutowych odcinków. Prace na planie z udziałem Dody i osób z jej otoczenia realizowane są m.in. w jej domu, w sali treningowej, tanecznej, w studiu, w hali, gdzie odbędzie się koncert. Ostatni klaps ma paść we wrześniu.
Za pomysł i produkcję formatu odpowiadają Polsat i Rochstar. Reżyserem jest Michał Majak, który razem z wyżej wspomnianym Pascalem Litwinem pracował przy programie „Doda. 12 kroków do miłości”.
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 7,30 proc.
Dołącz do dyskusji: 433 tys. widzów śledzi nowy program „Doda. Dream Show” w Polsacie