"Doładuj każdego siebie!" - Rockstar reklamuje się w Spotify
Marka napojów energetycznych Rockstar Energy Drink (PepsiCo), rozpoczęła ambientową kampanię, której częścią jest platforma muzyczna Spotify. Kampania potrwa do września. Za działania w serwisie Spotify odpowiada Httpool.
Celem kampanii, prowadzonej pod hasłem „Doładuj każdego siebie" jest budowanie świadomości marki Rockstar Energy Drink. W ramach akcji planowana jest także promocja nowych smaków napojów energetycznych Rockstar.
Kampania obejmować będzie regularne aktywności w obszarze social mediów (w tym m.in. Facebook, YouTube) i programmatic.
Kluczowym elementem kampanii będą jednak działania prowadzone za pomocą platformy Spotify, wspierane działaniami ambientowo-outdoorowymi (mural w Krakowie, mural w Warszawie oraz clean graffiti).
Za realizację kampanii odpowiadają agencje Media Direction, The Collective oraz Przestrzeń, natomiast za komunikację z wykorzystaniem Spotify - Httpool, która jest wyłącznym parterem reklamowym Spotify w Polsce.
Działania w Spotify przekierowują na konto marki Rockstar na Facebooku (https://www.facebook.com/RockstarPoland), natomiast na muralu w Warszawie jednym z elementów graffiti są specjalne kody Spotify, które przekierowują do dedykowanych Playlist muzycznych na koncie marki Rockstar w Spotify.
Mural w Warszawie powstał na Pawilonach na Nowym Świecie (przygotowało go Good Looking Studio) – jest to Wall of Fame polskiego rapu, autorstwa artysty Alka Morawskiego (Lis Kula). Trzy ściany zostały podzielone na różne okresy rozwoju tego gatunku muzyki, a szczegóły każdego muralu nawiązują do różnych wykonawców i utworów. Na każdej ze ścian znajduje się specjalny kod Spotify przekierowujący do konkretnej Playlisty zawierającej najbardziej kultowe, charakterystyczne utwory polskiego rapu w danym okresie. Na dwóch ścianach promowana jest dodatkowo marka Rockstar.
Na potrzeby kampanii zostały przygotowane 3 dedykowane Playlisty, do których przekierowują wspomniane kody na muralach. W Spotify, każda playlista ma swój unikalny adres, który można zamienić na kod przy pomocy specjalnego autorskiego narzędzia do generowania kodów.
W ramach kampanii na Spotify emitowane są kampanie audio i wideo marki Rockstar, działania uwzględniają również wykorzystanie formatu premium, tzn. „dniówki” – całodziennej reklamy marki Rockstar na stronie głównej w wersji desktopowej Spotify.
Cała kampania potrwa do września.
Dołącz do dyskusji: "Doładuj każdego siebie!" - Rockstar reklamuje się w Spotify