Dominik Kaznowski doradcą Sony Music Entertainment
Dominik Kaznowski rozpoczyna współpracę z wytwórnią muzyczną Sony Music Entertainment Eastern Europe jako doradca zarządu ds. digital marketingu.
Do zadań Kaznowskiego należeć będzie wypracowanie nowatorskich strategii digital i social marketingowych dla projektów wydawniczych wytwórni w Polsce i pozostałych 11 krajów z Europy Wschodniej zarządzanych przez warszawskie biuro. Podlegać będzie bezpośrednio Maciejowi Kutakowi, dyrektorowi zarządzającemu Sony Music Entertainment w tym regionie.
Poprzednio, do czerwca ub.r., Dominik Kaznowski był pełnomocnikiem ds. rozwoju serwisów internetowych w Grupie PWN. Przedtem zaś, przez kilka miesięcy pełnił funkcję szefa działu social media w agencji Publicon. Pracował też jako head of strategy w agencji reklamowej CzArt.
Wcześniej przez wiele lat był związany z wydawcami internetowymi. Pracował m.in. jako pełnomocnik zarządu ds. produktu i marketingu w Naszej Klasie, prezes Interaktywnie.com i dyrektor marketingu internetowego w Agorze.
Z branżą marketingu internetowego jest związany od 15 lat. Jest też wykładową na kilku uczelniach wyższych, organizuje konkurs na najlepsze blogi firmowe.
Dołącz do dyskusji: Dominik Kaznowski doradcą Sony Music Entertainment